mrolstad Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Har en e30 coupe som skal lakkeres til mandagen, har ikke helt finni ut åssen farge jeg skal ha, men trur jeg skal ha matt grønn, noen som har bilder, fargekoder eller noe annet så jeg kunne sett litt diverse eksempler? Andre fargeforslag i matt kan også motas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliott Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Matt grå hadde jeg en stund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Sparkling Graphite grey fra bl.a E91 er en nydelig farge, synes jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 British racing green Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Ja, gå for BRG Metallic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkw89 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Frozen grey metallic Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Frozen grey metallic +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts