bjoask Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 du har pm. 10.000 var vel litt for useriøst.
w201-16 Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 det er nok mye for lite i følge den pm jeg fikk, på tross av skade på siden.
bjoask Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 ja men da må dere folkens komme med bud da serru! men vær seriøse. 10.000 er for meg useriøst, å ja er en del for lite
bjoask Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 ligger nå ute bilde av den autovern skaden.
kjetilbm Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Hvorfor kan du ikke legge ut prisantydning? Du har en ca-pris i hodet, det vet jeg du har. "Selges ikke for mindre enn xxxxx,-!" ??? Er så irriterende når folk spør om pris og man bare får svaret "Gi bud!"... Men joda, veldig fin bil, men hadde vært ålreit å vite prisen.
bjoask Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 ka er det med folk å pris?. når sist var det noen som fikk en igrunn veldi ok 328 til underkant av ja si 70 tusen?. 40 = urimeleg
BMWentusiasten Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Siden du spør så fint skal du få et svar. Få tatt noen skikkelige bilder av bilen. Få bilder av bilen innvendig og motorrom siden det mangler her. En annen ting er å ikke skrive "ta kontakt for mer info". Da bruker du selv masse tid på ingenting. Bruk litt mer tid på annonsen med både bilder og ord. Kjør en NAF test på den. pengene du bruker på NAF test får du uansett igjen siden folk er villige til å betale mer da. (selvfølgelig med mindre store feil avdekkes som ikke er tatt høyde for i din nåværende pris). ELLER, fortsett slik du har gjort hittil og du får idiotiske skambud... E36 328 er en lumsk bil og selge i disse tider hvor mange tipper 15 år gamle. Du mener bilen er i OK stand og da mener jeg at du får solgt den for 76. Jeg har solgt samme bil for nærmere det dobbelte for et par år tilbake. Dog noe bedre stand, men likevel...
Alecken Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 ka er det med folk å pris?.når sist var det noen som fikk en igrunn veldi ok 328 til underkant av ja si 70 tusen?. 40 = urimeleg Skade på dør og framskjerm for ikke å snakke om rust. Km-stand er veldig høy. Ingen original m-tech, derimot kun frontfanger. Grusomme ettermonterte lykter framme. Mange faktorer som trekker ned. Lag en bedre presentabel annonse med flere bilder så vil budene komme deretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå