aambakk89 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Leid av og kjøre brøytebil! Men bilen har faktisk fungert perfekt uten problem, med unntak av ei dynamoreim som ikkje likte snøven, så den blei bytta Så er det bestilt litt deler til den hissige 318motoren som skal inni! plugger, oljefilter, regreim, viftereim, dynamoreim, vannpumpe og termostat Har også fått montert på igjen orginallyktene og fått på xenon, FOR en forskjell!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Noen som har bilder av en e36 med diffusor som har "grill" i? til orginal bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Da var snøven nesten vekk og det er på tide med nedjustering av senkesett og på med noen litt bedre sommerfelger Den har igrunnen ikke fått en skramme i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 holder seg godt gamlebilen min ser jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 holder seg godt gamlebilen min ser jeg ja Ja den fungerer fint.. Blir ny bil på meg da, men dama skal bruke den etter den har fått ny motor:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå