Chriiis87 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Hei jeg har en sånn lampe som lyser i dashen, ser ut som en bilde av en dyse som spruter. den blinker og lyser.. Noen som kan fortelle meg hva det er ? Bilen går utrlog dårlig også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder87 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 en tur på verksted er rette tingen ¨gjøre. ellers så kan du jo skifte dieselfilter og luft filter først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriiis87 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Okei tror du det har noe si ? Lurer meste på den lampa jeg.. Så veit jeg liksom litt mer hva jeg skal feil søke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 lampa er "injection system fault" kan være så mangt.. les feilminnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriiis87 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Hvor er det du holder til ? Ser ut som du kan en del om bilen.. Så er du keen på hjelpe meg litt ? Sende den Pm foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriiis87 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 De feilene som kom opp på bilen var: Magnet ventil til elektronisk stopp av motor og elektronisk timing ventil til dysene. Det er også klippet og skjøtet inn i kabelsettet til motoren og girkasse styreenheten. Den elektroniske stopp ventilen skal stoppe tilførselen av diesel til motoren som gjør at den stopper umidelbart. Når denne ikke er i funksjon vil ikke dette skje f.eks vet en kollisjon. Bilen går heller ikke som den skal da motoren ikke får nok drivstoff ettersom timming ventilen er ute av funksjon. Det er usikkert om denne feilen ligger i styreenhet, ledningsnet eller dieselpumpe. Hva faktisk kostnad på en slik reprasjon blir er umulig å si da det vil gå mange timer til feilsøking og eventuelt ny styreenhet, kabelsettet eller dieselpumpe. Ole Martin hilton Lie Alf Lie motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Jeg ville foreslått å skifte kabelmatta jeg Chris... koster 400 kr i sverige for et sett til din, 93 tds automat, er separat nett som sagt så det er relativt lett å bytte da får vi vekk alle skjøter og alt som han andre har jalla mekka.... DA kan man feilsøke på feila som fkatisk er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriiis87 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Hvor kanvi hente det henn da ? Finn finn fiks ? Så drar vi henter det vist det ikk er langt unna.. Så bytter vi det i helgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 bestiller på nett, leveres til Thord i sverige, så tarn det med til deg neste tisdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå