Ding Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 bruker for tiden min iphone 3gs, så tenkte jeg kunne bare selge xperiaen siden den ikke er blitt brukt på 1 mnd.... Telefonen er ikke operatørlås på og følger med alt som var i boksen til mobilen,, har kjøpt slik beskyttelse film for skjermen, + 3 forskjellige beskyttelse "deksel" på mobilen.. kom med bud, kan byttes mot ting til bmw e30. info om mobilen: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/compatibleaccessories/xperiax10?cc=no&lc=no&showall=true#view=overview
kabeldeigen Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Pris? Gammel? Garantibevis/kvittering? Striper/bulker?
Ding Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Har ikke satt noe pris enda.. kom med bud kjøpte den 11.08.2010 hos lefdal har garantibevis/kvittering. har vert på beskyttelse film på skjermen siden dag 1, og slik beskyttelse deksel utapå mobilen. ser at det er noen små riper i den beskyttelse filmen som er på skjermen no.. men den går an å bytte mobilen blei kjøpt med djuice abonoment, men er åpnet opp for alle simkort. jeg må betale ca 4000kr totalt når der har gått 1 år.. har binding på det abonomentet som jeg kjøpte med mobilen.. men det følger ikke mobilen seff tok noen bilder av mobilen med digital kameraet, såg at d var litt dårlige bilder fra iphonen i ste.: tok av den beskyttelse dekselet når jeg tok bildene, slik du/dere får se tilstanden på mobilen.
Ding Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 det er no en start, men kansje litt lav start
Ding Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 noen flere som er interessert i ny mobil?
VegarVS Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 ikke interessert i å bytte i xbox 360 med masse spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå