hao Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Har en 320 Coupe 93 mod Ønsker å sette inn en diff med sperre på denne Hvordan finner jeg ut hvilken utveksling jeg skal ha Hvordan finner jeg ut om det er sperre på en diff eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 søk og les. er nok stoff til å site å lese en hel dag om disse emnene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil så har 320 3.46 utveksling. Ut ifra det jeg har hørt her inne så pleier som regel å stå en S på diffen hvis det er diffbrems på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 eller så løfter du rompa på bilen og snurrer på det en hjulet. Viss det andre da følger med i samme retning er det sperre, viss det går motsatt er det ikke sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå