joachim sørlie Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 har tenkt litt på og kjøpe en e28 med 1,8 liter. har også en bil her som er samma men det er en 3,5 liter, så er jo ganske bra understell i forhold. men den er ikke norsk.. så det jeg tenkte var og bytte over understellet fra den 3,5`n til den 1,8L, og da ha en større motor, kanskje 2,8 eller større. behøver jeg da og bruke abs? eller får man det godkjent i det hele tatt? med eller uten abs? eller er det ikke mulig mer og få sånt godkjent? er det liten vits og prøve? har ganske liten erfaring fra det her, så håper noen kan det takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Vekten blir problmet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 selve vekten på hele bilen? eller akselvekt? kan du spesifisere det litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 akselvekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 men hvis jeg bytter over akselen fra den andre? for den tåler jo det! da burde jo det ikke bli et problem, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Poenget er at det som står på papiret, er det som forblir. Biltilsynet stiller ikke opp akselvekt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 da er det jo egentlig ikke vits og prøve engang da..? -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Det vet man aldri. Ring Biltilsynet og hør, du taper ikke mer enn et par minutter på det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 tror jeg heller drar ditt, hater og snakke med dem på telefon.. er jo ikke noe og tape på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå