Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vel, jeg elsker hvite E21, men fargen du vurderer er uvanlig og meget pen, så jeg liker tanken :)

Og den vil bli fet med felga også :)

Det dräller av vita bilar. Jag vill inte vara som alla andra :P Jorå 7x15"/9x15" kan nog inte bli fel 8)

Skrevet
Ikke hvis du lakker kanaler helt ned, blodsenk og bbs rs...

Det ända tråkiga med Bimmers.no är att man ska göra nått, som inte faller i smaken hos andra.. Så är det illa. Är väll inte din bil heller mr negativ?

+1..Man blir fort sett ned på her inne hvis man går sin egen vei ja..Morro å ha en bil som skiller seg ut litt også :)

Skrevet
Ikke hvis du lakker kanaler helt ned, blodsenk og bbs rs...

Det ända tråkiga med Bimmers.no är att man ska göra nått, som inte faller i smaken hos andra.. Så är det illa. Är väll inte din bil heller mr negativ?

+1..Man blir fort sett ned på her inne hvis man går sin egen vei ja..Morro å ha en bil som skiller seg ut litt også :)

Äntligen! 8)

Skrevet

Har slarvat bort kabeln mellan mobil och data. Så blir inga bilder idag. Men har bytt lite filter, olja och små saker idag iallafall :)

Skrevet
Tror du hadde passet bedre i skodaen som står ved siden av smykket. :D

Men jeg hadde beholdt den krittvit.

Ja skodan är härlig, men sitt reg nr: PUL :lol:

• 1 month later...
Skrevet
Skjer det noe her da?..:)

Händer rätt lite just nu. Har jobbat 12timmar per dag i det sista, så drar jag till sverige över jul. Så blir full rulle och mer uppdateringar efter nyår. Men den rullar vardag till och från jobbet 8)

Men hämtar ett E46 M3 interiör hos Yngve på onsdag som ska in :)

5ttgvutavde8jr1ctoxd.jpg

52k8a4w8gjfcvsg88rqa.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...