knut_olestad Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Vel, jeg elsker hvite E21, men fargen du vurderer er uvanlig og meget pen, så jeg liker tanken Og den vil bli fet med felga også
Heib Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Vel, jeg elsker hvite E21, men fargen du vurderer er uvanlig og meget pen, så jeg liker tanken Og den vil bli fet med felga også Det dräller av vita bilar. Jag vill inte vara som alla andra Jorå 7x15"/9x15" kan nog inte bli fel
wicky124 Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Men siden bilen er kjørt lite, har bra historikk og generelt i god stand...Hvorfor ikke beholde originalfargen?
bmwkizn Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Ikke hvis du lakker kanaler helt ned, blodsenk og bbs rs... Det ända tråkiga med Bimmers.no är att man ska göra nått, som inte faller i smaken hos andra.. Så är det illa. Är väll inte din bil heller mr negativ? +1..Man blir fort sett ned på her inne hvis man går sin egen vei ja..Morro å ha en bil som skiller seg ut litt også
Heib Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Ikke hvis du lakker kanaler helt ned, blodsenk og bbs rs... Det ända tråkiga med Bimmers.no är att man ska göra nått, som inte faller i smaken hos andra.. Så är det illa. Är väll inte din bil heller mr negativ? +1..Man blir fort sett ned på her inne hvis man går sin egen vei ja..Morro å ha en bil som skiller seg ut litt også Äntligen!
Heib Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Har slarvat bort kabeln mellan mobil och data. Så blir inga bilder idag. Men har bytt lite filter, olja och små saker idag iallafall
Østgaard Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Ikke for å vere negativ, men... Men blir nokk bra uannsett
Z1 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Tror du hadde passet bedre i skodaen som står ved siden av smykket. Men jeg hadde beholdt den krittvit.
wicky124 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Hadde også beholdt den hvit....litt originalitet har aldri skadet
Heib Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Den blir inte vit hur mycket ni än tjatar. Köp er en egen E21 och behåll den vit.
Heib Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Tror du hadde passet bedre i skodaen som står ved siden av smykket. Men jeg hadde beholdt den krittvit. Ja skodan är härlig, men sitt reg nr: PUL
Heib Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Skjer det noe her da?.. Händer rätt lite just nu. Har jobbat 12timmar per dag i det sista, så drar jag till sverige över jul. Så blir full rulle och mer uppdateringar efter nyår. Men den rullar vardag till och från jobbet Men hämtar ett E46 M3 interiör hos Yngve på onsdag som ska in
smaagesjo Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 koffer ødelegge bilen med å bytte farge, sette inni e46 intriør. bruk pengene på å sette nedi ein rekke 6 istede senk den å sett på rs felger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå