Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan da ikke legge ned tråden.. har hardykobling her til deg.. ska rote i garasjen så finner jeg den vettu;) men ikke legg ned.. vl da se hvordan bilen blir til slutt, nå som jeg ikke har e30 lengre:/ men rieger på e30? det bør du legge fra deg..:P

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

okei, kjopte to differ av broren til en kompiss av meg og fikk de for 200kr og da fikk jeg med rieger stylinga paa kjopet. men hakke tenkt til og bruke det. fikk mtec flippen av henrik her om dagen saa faar se om jeg bruker den elr hva det blir te. Faar vell komme med en oppdatering ikveld da. :P

Skrevet

jepp gjør det da Andrè.

UPDATE:

Fikk ikke gjort alt jeg skulle idag grunnet allmøte på jobben idag, men fikk da gjort litt. Planen var og brøyte fram delebilen men var mørkt når jeg kom hjem så droppa det.

Men fikk da gjort litt alikevell, Sveiset igjen de rusthullene i baksete og reservehjuls brønnen også ryddet jeg litt.

Noen bilder.

iwrahwmdp5uvszhuld5v.jpg

obbr6a5s9rivxor6tchj.jpg

Sveiset igjen hullene og to strøk med ovatrol. eller hva det heter :P

nows1kaoz974m3pwdu6s.jpg

Sånn står bilen nu, Gleder meg til det blir + grader så verkstedet kan bli ferdig, er litt liten plass i garasjen og kaldt :P

Skrevet

Har engrunn bestemt meg for og gå for m20b25 motoren, og skal prøve og bygge noe gromt ut av det med tia, men starter i det små nå med full overhaling og kvasere kam osv. skal ikke ha pustehjelp. Men er veldig int. og få vite deres erfaring og anbefalning av motor deler til m20.

og hvis det er noen som har en gasspedal liggende så si ifra.

Skrevet

Som det ser ut på værmeldinga framover så skal det være godt under 10blå denne uka, så ta skal jeg gjøre ferdig toppen til planing og starte og pusse opp felgene jeg har liggende i og med at jeg kan gjøre dette på jobben. Litt kjedelig at det skal bli så kaldt igjen nå som jeg var så godt i gang med sveising og pussing.

Skrevet

Var ute akkurat og tok noen bilder av lit deler ute på låven.

Hvis det er noen som har lyst på Rieger stylinga så si ifra. Trenger litt reperasjon.

mcx807idgn4cfxwfibyk.jpg

Front, hekk, sidekjørt og spoiler

j3b4kcarohnfbt6erks4.jpg

litt usikker på hva slags felger det er men står ''Motorsport'' i senteret

des9ia2s7q075s114cqk.jpg

Skal pusses opp og lakkeres

z51nqjrw2iuqqzyr3zfv.jpg

Mtech 1 flipp

c8xgugq7jnoiw55a7ukv.jpg

Tyder dette på at det er en orginal Mtech 1 flapp / vinge?

Disse felgene byttet jeg til meg mot noen kant kjørte 16'' felger med kant som jeg hadde.

Fikk også med mtech 1 flippen og tværstag til motorrommet. Skulle også få med viftereim hjul til to remer sånn at jeg kan bygge om til servo.

Skrevet

er ingen Mtech 1 vinge det der. det er en helt vanlig E30 vinge (edition vinge som noen kaller det) er standard på e30 325i og ekstrautstyr på de under

Skrevet

Har nå ikke skjedd så stort denne uka, men har nå fått gjort litt i den nye leiligheten (verkste) til E30'n. Har pusla litt med bilen også, men ikke så stort fremskritt. Suger noe så jævlig og komme meg ut og skru men mister lysta med en gang jeg kommer meg ut, Kaldt og alt for liten plass i garasjen.

Her er noen bilder av verkstedet som kunn mangler noen planker i taket og isolasjon.

3dwid8gl6wtgui8td95f.jpg

Står på taket av traktorn for og legge opp taket :P

92td9vdoftilhatn4hnv.jpg

om0zmk69cwtktijjk1hs.jpg

r83dxe0nrtcz8hu07fab.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...