Joakim e30 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 NY TRÅD: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 3#p2886473 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramsen Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Dette blir spennande prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Får vel følge med her også. Irriterende når folk ikke gjør skikkelig arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Dette kan bli bra, bilder av delebilen med 3.5 da? M30B35 motor sikkert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Dette kan bli bra, bilder av delebilen med 3.5 da? M30B35 motor sikkert ? Ja, det er m30b35 motoren. Kommer noen bilder av delebilen når jeg har fått den inn i varmen tenker jeg Kom endel snø idag og har vel egentlig bare en garasje plass som 325'en står i nå. men taket og isolasjonen på verksted kommer kanskje opp før helgen og da blir 325'en flyttet inn dit Blir skru økt etter jobb imårra og da oppdatering på kvelden tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Kan bli rått dette, skal følge med fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Dette blir bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 En liten update fra arbeidet idag da. Lar bildene tale for seg selv jeg. spør om du lurer på noe motor og gir er nå skrud fra hverandre. Og motoren satt på stativ clutch og svinghjul. Jule brus fra GRANS er fint det! Har ikke gjort så mye med rusta enda, men har begynt og slipe ned litt her og der. Er vel rusta som er neste på lista nå etter morgendagen, for da skal motoren pelles ned utvendig, av med alt av register osv. Noen bilder av rust: Noen som har en gass pedal? Den som var der var lima og knakk når jeg skulle ha den av :S Feste til pasasjer stol og setebelte: Er det noen her inne på forumet som kan selge disse tingene så si ifra: - Gasspedal - 325 diff. (gamle diffen kniper) Jeg har et styk m-tech1 ratt til salg om noen er interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWoscar Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Blir bra Jokke ;D Gleder meg til den kommer på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Sleng ut bilde av rattet da, Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 hello alle sammen Har vel egentlig ikke skjed så mye i det siste, har fått kappa vekk nesten all rusta i cupe'en og i noe i motor rommet helt til jeg fant MASSSSSE rust under sikringsboksen. så tingen er nå. om jeg skal fjærne hele lednings nettet eller ikke. Men for dere som venter på bilde av rattet det kommer, bare kjøpt ny tlf så må bare få surra meg til og ta nytt bilde med den og legge det inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Rusta ordner seg det skjønner du Er m-tech I rattet ditt i semska eller vanlig svart skinn? Strøkent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 som du har fått tak i en bedriten gammal E30 her ja... ser ut som et dårlig eksemplar når det er rust på sånne steder Men dette begynner å bli gamle biler Var selv på teknisk på biltilsynet med min egen e30 igår, og fikk ikke mangel på rust, originale kanaler . Fornøyd med den. Fikk mange andre mangler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Kjipt med all den rusta! Følger med videre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå