Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok ikke lenge før prosjektet blir satt på is i 2-3 uker kanskje 4. Så fort jeg blir kvitt motoren fra delebilen så blir den kasta. også skal alt ut fra verksted. Skal sette opp ordentlige arbeidsbenker, verkstøytavle, skaper, reoler, 16A strøm, løftebukk, 2-komponent epoksymaling på gulv og kanskje male veggene.

Er så lei av og stå på et halvferdig verksted, uten noe system.

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er nok ikke lenge før prosjektet blir satt på is i 2-3 uker kanskje 4. Så fort jeg blir kvitt motoren fra delebilen så blir den kasta. også skal alt ut fra verksted. Skal sette opp ordentlige arbeidsbenker, verkstøytavle, skaper, reoler, 16A strøm, løftebukk, 2-komponent epoksymaling på gulv og kanskje male veggene.

Er så lei av og stå på et halvferdig verksted, uten noe system.

Hvordan dele bil er det ? Og åssen deler er det igjen av den ? :)

Skrevet

Er en dansk e30 320 det er det eneste jeg veit. På bilen er det kun framaxel som står igjen og frontrute og bakrute. Men har masse smådeler igjen som lister, side vinduer, speil osv.

Holder til på Fevang ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Jaja folken, har fått brukt ferien til noe fornuftig da. Og endelig deilig å se at det går framover ;)

Har fått sveisa de siste hulla i motorrommet og i gulvet. (bare et hull igjen ved baksetet)

Men bilder sier mer en ord ;)

8yacb7hy8s7sdr5p2set.jpg

Fått opp inspirasjons bilder :o

s36g6bd8jz4of9ov7mbk.jpg

Rusten og fæll bkf men den skal pusses opp :) Men det viktigste er jo at den passer der jeg har sveisa inn ny plate :D

s0965o3x6rifysfg1qdh.jpg

Også bilde av gulvet inni bilen da. :wink:

n952jabv1rndl8xj1hsb.jpg

Kjeda meg litt i vinter når det var 30 blå ute så åpna instrumentet og lakkerte alle viserne.

88fy9o60ah6sh66r3fmg.jpg

Satt på ebay og kom over disse, kom på 120kr eller noe med gratis frakt. :D

Håper på og få lakkert motorrommet til uka. Og få gjort ferdig innerskjermen v/s foran. Sånn at jeg kan få starta og sette bilen sammen litt. Så blir det da sannsynligvis å voldta hjulbuene med valsen :wink:

Skrevet
jævlig moro og skrive oppdateringer når ingen kommentarer og nesten ingen som leser tråden!

Jeg kommenterte her om dagen men fikk litt kjeft av en fyr på pm så gadd jeg ikke å diskutere så jeg sletta det... Men er ikke så mange som kommenterer på et billig e30 prosjekt virker det utsom :s hadde jeg lagt mange 100.000kr i e30 min så hadde alle kommentert:s ingen kommenterer mitt prosjekt pga det er på en måte billig prosjekt for andre:/ hvis du skjønner hva jeg mener?;) jeg synes det er gøy å følge med e30 prosjektet ditt:) fortsett og oppdater!:)

Skrevet

jaja, er noen som tjener godt nok til og kunne kjøpe alt på engang, eller har jobba så lenge at de har klart og spare penger, og kjøper mesteparten med engang de har fått bilen og har den klar på kort tid. Men en lærling med godt under 100kr timen så sier det vell seg selv at man må bruke lit lengere tid på prosjekte, + at jeg har aldri gjort noe som dette her før, selv om jeg får litt vei ledning av en som eier et skadeverksted så kan jeg ikke akkurat si at jeg føler at jeg kan dette her. Jeg har ikke dårlig tid og vill helle sitte igjen med et bra resultat enn at jeg skal gjøre en ræva jobb og man må til og gjøre det på nytt om et par år pga dårlig jobb.

Skrevet

Jeg følger med!;) Men ja som sagt, folk syns jo prosjekter på flere hundretusner er mer morro og lese om! Men ikke alle har kapasitet til sånt, for og si det sånn:P

Syns det er morro og se det blir bil av det igjen jeg :applause:

Skrevet

ja får håpe på at det blir bra. Vertfall når man ser åssen den så ut før. Men ikke så jævlig moro og stå og skru og pusse hele dagen aleine og ingen og prate med :S Så begynner og gå litt lei.

Skrevet

Må ikke mistet motet gutt!! Ta den tiden det trenger, så får du et bra eksemplar etterhvert :) Mye jobb har du gjort, så fortsett slik så blir dette bra !

• 4 weeks later...
Skrevet

Har ikke skjedd så mye med e30'n i det siste. Siden jeg har vært på leit etter en bruksbil, og det kjøpte jeg i går. BMW e46 320i 1999model.

Lar bilder snakke ;)

ngd3s27uf3bakqityze9.jpg

784ygnsej2qduxhqhtmt.jpg

q1o9dc5k92u9p9ru2b5a.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...