bmmww1 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 etter eg solgte min første E34, så ble savnet forstort etter E34:) så da endte eg opp med å handle meg ein 1992 520i touring. bilen er så å si rustfri har funnet 2småflekker med rust. ting som skal gjerast med bilen! sota hella de lykter( ) nye lister nede på døra( ) få tak i lyse brunt sportskinn( ) toning av ruter( ) 60-20 senk( ) ein form for bmw felger( ) fjørbeinstrag( montert ) nye speil ( ) bilen har gått 245000km å den er ingen tengn til noen slitasjer, bruker verken olje eller vann. interiøret ser ut som om det nett er komme fra fabrikken om noen har eit m5 alcantara touring baksete så er eg veldig intrisert i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Konge med touring, kan bli bra denne, har en eg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 ja, di har potensialet:) er på jakt etter m5 baksete å framfanger:)så sku eg vist om der var noen i bergen haugesunds område så fikset kantkjørte felge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Flott touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 ja den er ikke så verst:) får lakkert m5 hekk å side skjørt å acs forfanger iløp av desember:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Sort grill og de lykter gjør seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 ja de kommer med tid å stunder, venter på å få lakka fangere å de no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 ein liten oppdatering, har fått skaffa meg ein etterlengta m5framfanger no, venter bare på å få den fra kaptein kid på forumet her:) så skal full m5 opptik på lakkering. har og fått bestilt meg dtm eksos. leiter etter sota de hella lykter hvor er di rimligst.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Koster stort sett det samme. Jeg kjøpte mine på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hei Fin bil! Skal starte projekttråd på min E34 Touring nå jeg og Du sa du har senket 50\35.. er det med supersport? Jeg har dette settet liggende isåfall,men ikke fått montert det.. Nyskjerrig på hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 på bilde er den nyligt senketfremme, nesten ingen forsjell, skal av å kappe ein eller 2ringer på fjørene fremme, så kansje eg kan si meg fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Ikke senket bak altså på bildet... Supersport fjærer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 nei har ikke somlet meg til de enda:) ja er super sport med fjør å demper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Ok.. Stivt nok?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 ja, så har eg eit fjørbeinstag liggende å vente, må bare polere det før eg setter det på. i dag kommer m5fageneren eg har ventet lenge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå