Gå til innhold

problemer ved 4 hjulskontroll.

Anbefalte innlegg

Skrevet

E46 coupe senket 50-40. Bilen kom ikke gjennom, de sa jeg måtte enten ha tårnstag eller noe andre deler i forstillingen. Min far som hentet den så fikk ikke høre hva de sa. Noen som vet hva som må til for å få riktig vinkel på dekkene?

Mvh Lars Erik.

Skrevet

Bilen kom ikke gjennom 4hjulskontroll..?

Den kommer jo igjennom, bare med røde tall på camber bak spesielt ;)

Men justerbare tårnlager framme og bak, da kan du justere camber/caster selv.

Skrevet

ja, stemmer det du sier så bare fort over det og har ikke noe særlig peiling på akkurat det. okei, men trenger jeg og ta ny forstillingskontroll etter påsatt tårnlager? vet du om noen tårnlager på nettet som er rimelige? takk for svar :)

Skrevet

Må ha ny forstilling/4hjulskontroll da ja, så du får justert likt osv.

Har lite erfaringer med justerbare tårnlager selv, hva som er best osv.

Kun prøvd K-Mac sine en begrenset periode, og ble ikke så veldig imponert.

Skrevet

Ja, den må selvsagt inn til en ny firehjulskontroll. For uten tallene i orden, vil tilsynet nekte å godkjenne senkinga.

Nå vet jeg ikke om de er billige, men GS Bildeler har jo sine egene GS Performance justerbare tårnlager.

Sikkert folk her inne som kan komme med sine erfaringer med de, men de virker bra.

Skal en være veldig pirkete og du vil unngå skjev slitasje på dekkene, så skal du strengt talt inn til firehjulskontroll hver gang du tuller med forstillinga/bakstillinga. :P

Skrevet

okei, får se hva jeg får til.. føler at det kommer en liten raklelyd fra demper, hva kan det skyldes, jeg satte det på selv og de på sulland sa det var satt på riktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...