Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tviler svært sterkt på at de passer over, for var jeg som kjøpte bunnpanna av deg, og den var ca 15cm større enn min, i tillegg til at den hadde oppsugsrøret til oljepumpe nedi bunnpanna og i motoren min sitter oppsugsrøret fast på motoren og ikke i bunnpanna. Har vært innlagt på sykehus til nå på grunn av bronkitt så har ikke sendt deg tilbake bunnpanna enda, men sender deg en mld når jeg kommer hjem og fått pakket bunnpanna inn igjen.

Skrevet
Tviler svært sterkt på at de passer over, for var jeg som kjøpte bunnpanna av deg, og den var ca 15cm større enn min, i tillegg til at den hadde oppsugsrøret til oljepumpe nedi bunnpanna og i motoren min sitter oppsugsrøret fast på motoren og ikke i bunnpanna. Har vært innlagt på sykehus til nå på grunn av bronkitt så har ikke sendt deg tilbake bunnpanna enda, men sender deg en mld når jeg kommer hjem og fått pakket bunnpanna inn igjen.

ja så det var deg:) flott at du sender den tilbake:) for den passer på noen andre motorer jeg har som jeg skal bygge turbo på og må da ødelegge bunnpanna:( Hvordan er formen?:) god bedring:)

Skrevet

Hadde ikke hørt at noen ble lagt inn pga Bronkitt jeg, men vært helt slått ut uka etter jeg prata med deg og kom bare en liten tur hjem til jul, og oppat:P Men nå er den hundre igjen, i allefall god nok til å knerte Oljepumpa på E30 :P Vært å hentet Bananask og bobleplast i dag, så sender den i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...