Gå til innhold

Feil på nivåregulering BMW E 61

vannmann
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte en E 61 i sommer,2006 mod,fikk etterhvert feilmelding på " Level Control system failure" Har hatt bilen på merkeverksted,de sier de ikke finner noen feilmelding. Slangen som vanligvis sprekker er hel,det sjekket også verkstedet. Nå som snøen og kulda har kommet får jeg feilmelding hele tiden! Kompressoren jobber og jobber helt til alarmen dukker opp.Bilen henger ikke med rumpa! Burde vel få fikset dette på reklamasjon eller ? Bilen har gått ca 60000 km. Noen som har erfaring rundt dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du allerede er i gang med å klage er det jo bare å fortsette. Da får du svar om det blir dekket eller ikke. Jeg kan ikke reglene for de forskjellige tingene godt nok, men det skader aldri å prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du 5 års garanti :) Dra på et BMW verksted og be de stille en diagnose, personlig så ville jeg valgt å ta en kort test på testeren, og deretter lest av feil og sjekket nivå reguleringen, altså gummi belgene under og at du har riktig meg gass og oksygen i nivåregulerings systemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min på reklamasjon - har 2005 mod. Der var det feil på en slange - da hadde pumpa til 10.000 pluss mva. hadde godt pga den dårlige slangen. Den fant de ikke før de plukket ned....Det var bare et lite hull..det var nok. Husk det er veldig høyt trykk i systemet.

BMW norge dekket halve pga det var import. Den skal vare vesentlig lengre. Derfor 5 år, men denne delen bør vare lengre.

Stå på...forbrukerrådet hadde dette som sak hos meg, fordi 5 år hadde godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Jeg fikk min på reklamasjon - har 2005 mod. Der var det feil på en slange - da hadde pumpa til 10.000 pluss mva. hadde godt pga den dårlige slangen. Den fant de ikke før de plukket ned....Det var bare et lite hull..det var nok. Husk det er veldig høyt trykk i systemet.

BMW norge dekket halve pga det var import. Den skal vare vesentlig lengre. Derfor 5 år, men denne delen bør vare lengre.

Stå på...forbrukerrådet hadde dette som sak hos meg, fordi 5 år hadde godt ut.

Hei.

Var din bil over 5 år og importbil, og likevel fikk du dekt det halve av BMW Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...