thomascr Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Drar opp denne litt, driver dem på enda eller? Eller noen andre dyktige folk som kan ta på seg slikt arbeid svart? Har en M5 e34 stasj som sårt trenger nye kanaler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Nå ble jeg litt itressert selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Hørtes bra ut , mulig jeg må ringe å høre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j-bravo Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Ja, dere må bare ringe og høre. De har en god del relativt omfattende jobber inne nå bare så dere er forberedt på det. Men det er utrolig hva de får til. Siste jobben jeg fikk se der for noen uker siden var lakkering og deretter ombygging fra høyre- til venstre-styring av en Subaru stv med twin-turbo. Den blir grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå