Lanzin Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Hører det blåser godt, men greier ikke å holde dugg borte fra frontruta på Max engang.. Kjenner såvidt at det kommer luft ut.. Men vifta virker bra høres det ut som.. Et rør som har hoppet av?? Noen som har opplevd dette ?
Olelink Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Blåser det som det skal i de andre dysene da ? Microfilteret ditt som er tett regner jeg med. Sitter fra høyre side så du må demontere hanskerommet og noen panel. Her er ett bildet tatt fra høyre side inn mot varme/AC anlegget: (venstre bildet, se tekst under bildet) Om ikke, kan det være de yttre spjeldene som ikke åpner. Det er de som styrer luftmengden (fra helt åpen til helt stengt) inn til viftemotoren når du vrir vifte bryteren din fra 0 -> 1 (derav den lange veien mellom 1 og 0. Disse spjeldene kan bli slarkete (slitt mekanisme) eller evt så kan wiren mellom viftebryteren og mekanismen være av osv. Sjekk filtret først sålenge det er litt motstand i bryteren når du vrir mellom 1 og 0. Om det virker gå svært lett kan det være spjeldene. Disse valgte jeg å fjerne på min e34 da mekanismen var utslitt.
Lanzin Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Ok.. takk blåser litt bedre i de dysene som går mot ansiketet.. men ikke så mye som det skal.. Er motstand på spjellet enda Prøver og se på filteret jeg
Lanzin Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Byttet Pollenfilter og varmeanlegget ble som nytt:) sinnsykt tett det som sto der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå