Tage (bmw frelst) Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Bytte fra automat til manuell i en Bmw 325ia. Hei. Jeg bare lurte på om noen kunne fortelle meg litt rundt det å bytte girkasse i denne bilen. Jeg har ikke peiling selv, men har veldig lyst til å bytte til manuell. er det mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 autodb.no kode: 1233908 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Det er jo en del du må gjøre da... nytt pedal sett, ny hjerne, tukling i ledsninett, clutch opplegg,.. ganske omfattende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Er ikke så omfattende, vanskeligste er å trekke rør fra bremseveskebeholder til pedal, til clutch, (trangt). Trenger ikke ny "hjerne", bare få styre-enheten til å tro at bilen står i "N" eller "P" Mulig du må ha ny mellomaksel... resten er Easyfix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 For meg så høres det helt uoverkommelig ut:P Men er det noen som tar på seg en slik jobb da, og evt. hvor mye det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Er ikke så omfattende, vanskeligste er å trekke rør fra bremseveskebeholder til pedal, til clutch, (trangt).Trenger ikke ny "hjerne", bare få styre-enheten til å tro at bilen står i "N" eller "P" Mulig du må ha ny mellomaksel... resten er Easyfix nei men hvis gutten ikke er så nevenyttig som han fremstår som her, så ere letteste å bytte hjerne da også ews boks og nøkkel da går alltids an ¨å bare lure hjernen med to ledninger at den står i N, men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Er jo bare å få tak i koblings-kjema, å evt få en til å lese det, og se hva som skjer når du setter den i D og N, for så å koble om, hvis f.eks en ledning går til jord når du setter den i N eller P Eller omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå