noekult Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Den ser helt vanvittig ut, men hadde M3 E90 ytelse? Vil det holde i kampen mot R8 V10 osv. da? De som kjøper slike biler vil gjerne ha noe som går som et uvær... Dermed ikke sagt at M3 E90 er treig, men likevel... Gleder meg til å se sluttdesignet. Og kjøregleden er nok episk, heia BMW :D Det beste er at den har en reell sjanse til å bli billig i Norge, versus andre superbiler. Tesla f eks koster 800.000 her og det er billig for 0-100 på under 4 sek. bil, mens i utlandet blir Tesla ansett som rådyrt (f eks i USA der den koster like mye som R8, V8 Vantage osv, 80.000-100.000 $) [jaaa jeg vet at Teslaen har kun moms].
NBCustom Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Den dagen BMW lager e24 eller e23 med moderne teknologi sammen med klassisk look, evt litt mer moderne, noe ala nye mustangen er i forhold til den gamle.. så skal jeg kanskje vurdere ny bil, men den dagen kommer aldri. Synd at bilene bare blir mindre og mindre bil. Du føler deg ikke spesielt mann med en 1,5 td motor under huven og batteridrill-drevet motor
winchester Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Den dagen BMW lager e24 eller e23 med moderne teknologi sammen med klassisk look, evt litt mer moderne, noe ala nye mustangen er i forhold til den gamle.. så skal jeg kanskje vurdere ny bil, men den dagen kommer aldri. Synd at bilene bare blir mindre og mindre bil.Du føler deg ikke spesielt mann med en 1,5 td motor under huven og batteridrill-drevet motor Enig der. Eneste som trekker meg mot å kjøpe meg nyere bil i fremtiden er det faktum at de er mye mer kollisjonssikker, that's it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå