Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Noen som kan anbefale noe sett ? Ikke coilovers da jeg har hytte i sverige med litt dårlig grus vei som er humpete men dempere og fjører ? Forslag noen ? Vil ha 3'ern stiv og lav, men samtidig beholde kjørekomforten 40/40, 60/40 ?
Tiller Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Du kan jo prøve å få tak i m-tech understellet. Har det på min bil nå, veldig fornøyd.
S.Arnesen Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 hva har coilover og hytte å gjøre med hverandre? coilover sett så kan du jo i justere høydenog i stivhet (om ikke du kjøper ett av de billigste settene), det kan du ikke med faste dempere og fjører.
Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Tenkte det blir hardt å justere ned igjen etter tur nedover siden veien er ganske gjørmete og klinet, men jeg ser absolutt poenget ditt Flere forslag folkens ?
Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Kan forsåvidt være coilovers også, men da må det bli i prisklassen mellom 3 og 5k Og bilen det skal på ser slik ut
Tiller Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Jeg foreslår en bilvask hehe Du burde lakere speilene dine i samme farge som bilen. Blir litt penere da (Min mening) og det er ikke store jobben heller. Det er løse deksler som er på speilene. Enkel jobb
Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Hehe, detter er en stund siden så den er vasket Har m3 speil liggende, men de kjøpte jeg brukt en gang for lenge siden og de er grønne men er glad for tilbakemeldinger på den Tusen takk
Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Ligger noen bilder under min 318i
Stoppie_Master Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Ta en propanbrenner og varm en kvart runde på fjærene, da blir den lavere men med samme komfort hehe
Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Takk for tipset, men det skal stå litt holdbarhet på det og hehe, eller kan jo også skaffe noen sånne bilige fjærklemmer som man får på biltema
Tiller Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Black'n Decker senkesett kan du jo også prøve
Rally Kalle Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Mye kreativt eller bare fjerne færene
nitrox111 Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Mye kreativt eller bare fjerne færene ville jeg ikke gjort siden du har sagt du har en grusvei.. (som jeg regner med er dårlig, siden du nevner det) Jeg ville kjøpt coilovers, stillt di inn i en høyde du kan leve med sommer og vinter, og latt dem stå der, hvis du er redd for at di skal sette seg fast.. Jeg kjøpte Lowtech coilovers til e46`n min for 3300,- på www. schmiedmann.no
Rally Kalle Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Tenkte jeg skulle kaste meg ut på Supersport eller Ta-technix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå