knut86 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 NYE BILDER SIDE 2!! vurderer nå å selge disse hjula grunnet dårlig økonomi nå før jul,og det er lite ideelt for min del.de må ikke på liv og død selges,så skambud vil jeg ha meg frabedt da jeg veit hva slags hjul det er snakk om her!! låner litt av salgsteksten fra Jon-Christer som jeg kjøpte dem av. Vurdere å selge disse relativt sjeldne felgene m/dekk pga andre felg-planer. Meget lekker og spesiell look! ET står det ikke på dem, men de bygger så og si likt ut til skjermkanten som noen BBS RM jeg har i 8x15 (med samme 2" ring) og de RM`ene har ET 14. Meget pene med nye 2" ringer, bolter og muttere levert av Iclair. så og si nye Toyo Proxes4 i 195/45x15 (pent mønster). Det kromma lokket i midten har flasset av noen små biter på et par stk, men må helt inntil for å se det. Egen original nøkkel til låsebolten på senterdeksel følger med. Vurderes som sagt solgt og forbeholder meg retten til å evt trekke salget. Slike felger er så og si ikke å finne eller å få tak i lengre, og de MÅ ikke selges. Dette er noe ikke alle andre har!!jeg er redd disse ikke blir brukt i mitt eie da de er så strøkne og såppas skjeldne at jeg neppe tør bruke dem på bruksbilen pris : 10.000,- pluss frakt,holder til på sunndal i møre og romsdal om henting er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Har du bilde av de på bil? Vært litt gøy å sett åssen de tok seg ut på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 har bilde av bilen til gamle eier med dem på,men det er en jetta. fant ett av en e30,dog i 16" tror jeg,men som sagt så er dette meget skjeldne felger,så er ikke bare bare å finne bilder heller:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Åssen dekk sitter det på bilen? Dim? Har du prøvd de på en E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 på bildene av jettaen sitter det toyo proxes 4 195/45-15 dekk,kunn kjørt noen få hundre mil i sommer,jeg har ikke hatt dem på bil ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Skulle likt å vite åssen de satt på en E30, egentlig... Hmmm... De skal vel ikke ta borti noe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 du kan regne ut her hvor langt inn/ut de kommer til å stå i forhold til felga du har nå http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp 8x15 offset 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Hva er boltsirkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Hva er boltsirkelen? 4x100. fant forøvrig et bilde av en e30 med 8x15,inpress er uvisst.monsterdekk på de der da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Er det noen som med hånden på hjerte kan si at de vet at disse ikke kræsjer i hjulbuer/bremser/dempere eller andre ting på en E30? Så kan jeg legge inn et bud... Gidder ikke å sitte med felger jeg ikke får brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 ja da får vi håpe noen har svar til deg ang dette,jeg fra min side tror det skal gå greit,men vil ikke svare sikkert her da jeg ikke har e30 selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Det håper jeg og. Hvor i verden er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Det håper jeg og. Hvor i verden er de? sunndalsøra i møre og romsdal,hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 På andre siden av Norge mao... Holder til i Elverum jeg... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jandaa Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 om felgene er 8" breie å har ET 14 så går felgene klar uten problemer. hadde 9" felger på gamlebilen med ET 15 gikk akkurat klar kanten fremme med 45mm fjærbein. Er bare å måle selv viss du regner ut ET; 8":2"= 4" x 2,5cm= 10cm åsso legger du bare på 14mm. alså 10,14cm vil felgen stikke innover. Rett meg om jeg tar feil! strøkne felger du har! hadde de vært 16" hadde jeg kjøpt de i kveld har ikke bilder av senterkoppene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå