CS Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Hva får deg til og tro at jeg leverer stativet for 200,-? Det står også at de må hentes.
Gjest Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 bare spør, normalt sett når man selger noe møter mann gjerne kjøpern, har solgt en del deler her inne og kjører somregel altid å møter de som kommer langt unna, kjører jeg 20 min har han spart 40, iogmed at du bor i oslo regner jeg med du var såpass, bare i går kjørte jeg 22 mil og leverte en radiator og to kanaler.. Men det er vell oslo folk i ett nøtteskall dette !! kan øke budet til 250! kan møte kl 2200 i dag,imorgen, el torsdag. da jeg bor langt unna oslo og jobber natterstid blir ikke annet klokkeslett mulig da to turer til oslo samme dag er bare tull
CS Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 Er klar over det og har møtt folk for og kjøpe/selge her inne før. Men og gå ned 300,- på prisen for at jeg også må møte deg, da blir det så billig at jeg like gjerne beholder de. Koster jo tid og penger for å levere også, det gidder jeg ikke for 200,-.
CS Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Jeg venter og ser ann litt. Har en annonse på finn som har hatt bra respons med prisen jeg vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå