THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 skulle faktisk tatt meg ein tur inn til dåke ein da rune får vente til oppstart trur eg:)
E28 TURBO Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Dæsken ikke sett denne før. Hadde litt fantasier om dette i E28n og, men ser det er endel jobb... RESPECT
Rune B. Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Jøje meg! Har ikke fått med meg dette gitt. Stort råere enn v10 fra e60 i gammal e34 er vanskelig å overgå. Beholde originale eksosstusser bak så er det nok en og annen som får seg en overraskelse.. Håper jeg får se denne til sommeren.
Rune Eiken Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Det har blitt lite med bilde oppdateringer den siste tiden men vi jobber på med prosjekte endo. Er snart ferdig med eksosen, har og montert opp nye foringer, kuler og hjul lagre. Dette er ikkje det mest spennende å ta så mye bilder av. Alle slitedelene er kjøpt på KOED dette er ein plass ikkje eg har tid å bruke, for treigere folk har eg knapt vært i kontakt med før. Det er greit at GS er noe dyrere men dar får eg vertfall tingene eg bestiller Sveising direkte i spindelen er jo berre noko dritt, karbon stål sveist mot støype stål
KingB Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hvorfor kjøpte du ikke bare K-sport coilovers ferdig med spindler på??
Rune Eiken Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hvorfor kjøpte du ikke bare K-sport coilovers ferdig med spindler på?? Det er fordi dette er forstilling fra ein 525 IX å til disse er det ikkje så stort utvalg av coilovers. Grunnen til at det er IX forstilling er pga. motor plassering.
Z1 Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Hvorfor kjøpte du ikke bare K-sport coilovers ferdig med spindler på?? Det er fordi dette er forstilling fra ein 525 IX å til disse er det ikkje så stort utvalg av coilovers. Grunnen til at det er IX forstilling er pga. motor plassering. Neste er V10 IX
Rune Eiken Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Neste er V10 IX He he nei trur ikkje eg skal plage IX understellet med så mye NM. Og bygge 4¤4 som tåller mye effekt er dyrt å vil kreve mye tid.
Rune Eiken Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Hvor god plass får du mellom kaross og grenrør? Mellom rammevangen og grenrøret er det "god plass" ca 2-3cm. det som er litt probleme er at kat`en står i grenrøret og den treffer da i stab staget. på org E34 m5 da.
Rune Eiken Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Hei igjen. Eg har nå gjordt litt om dagene men det er masse som ikkje viser så mye igjen. Her er litt bilder. Bensintrykks reg. Å sånn har eg fått den glorete amrikanske bensin reg. litt vekk. har også kjøpt nye bremser 330 med 8 stempler kaliper Nybygd eksos 2X2 1/2" med 2stk. lyddempere. Ellers har me og montert opp seperat oljefilter, montert inn oljekjøler og radiator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå