Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Merkelig, sjekka historik på motor at ikke det var noe dårlige greier dere har fått?? Kjipt, STÅ PÅ!

Motoren ser nesten ny ut innvendigt. er desverre ikkje første S85 som står med defekte lagrer. Har ikkje fått demontert så mye endo så kva grunnen til dette lager havari er veit me ikkje endo. Men skal ikkje vera mykje overasket om en oljekanal i veiven er tett. en kan sjå på fargen at detta har våre varmt.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Heisann, blir bra dette. Men lurer litt på hvilke motorfester, girkasse og mellomaksling du skal bruke for å få alt til å passe :)

Skrevet
Heisann, blir bra dette. Men lurer litt på hvilke motorfester, girkasse og mellomaksling du skal bruke for å få alt til å passe :)

Hei

Har sveist nye fester i bilen og brukt gummidelen fra E30 M20, denne delen av feste har jeg tenkt og forandre litt på skal bygge noe som er litt kraftigere.

Girkassen er en 6 trinns kasse fra en 08 M3.

Jeg fikk tak i en komplett mellomaksling fra en E60 M5 som ble montert sammen med den orginale E34 akslingen.

Skrevet

Hei

Har sveist nye fester i bilen og brukt gummidelen fra E30 M20, denne delen av feste har jeg tenkt og forandre litt på skal bygge noe som er litt kraftigere.

Girkassen er en 6 trinns kasse fra en 08 M3.

Jeg fikk tak i en komplett mellomaksling fra en E60 M5 som ble montert sammen med den orginale E34 akslingen.

Åja, Kan ikke du legge ut bilder av motorfestene du lager da ? vert spennende å se litt hvordan dere får det til i forhold til plassering av motor i motorrom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...