larsern6 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Du må laste opp bilder og film. Du har lagt ut adressen til noe på harddisken din:)
E28 TURBO Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Merkelig, sjekka historik på motor at ikke det var noe dårlige greier dere har fått?? Kjipt, STÅ PÅ!
Rune Eiken Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Merkelig, sjekka historik på motor at ikke det var noe dårlige greier dere har fått?? Kjipt, STÅ PÅ! Motoren ser nesten ny ut innvendigt. er desverre ikkje første S85 som står med defekte lagrer. Har ikkje fått demontert så mye endo så kva grunnen til dette lager havari er veit me ikkje endo. Men skal ikkje vera mykje overasket om en oljekanal i veiven er tett. en kan sjå på fargen at detta har våre varmt.
Oberland Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Kommer ikke opp bilder:( Meget rått prosjekt!
Oberland Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Sikkert dumt spørsmål, men du har brukt riktig olje? Det er vel kun Castrol tws motorsport som skal på denne..
joggis Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 bilder hadde vært flott, er ikke akkurat hverdagskost dette
mongo Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Heisann, blir bra dette. Men lurer litt på hvilke motorfester, girkasse og mellomaksling du skal bruke for å få alt til å passe
Rune Eiken Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Sikkert dumt spørsmål, men du har brukt riktig olje? Det er vel kun Castrol tws motorsport som skal på denne.. Det ble brukt Castrol tws motorsport ja.
Rune Eiken Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Heisann, blir bra dette. Men lurer litt på hvilke motorfester, girkasse og mellomaksling du skal bruke for å få alt til å passe Hei Har sveist nye fester i bilen og brukt gummidelen fra E30 M20, denne delen av feste har jeg tenkt og forandre litt på skal bygge noe som er litt kraftigere. Girkassen er en 6 trinns kasse fra en 08 M3. Jeg fikk tak i en komplett mellomaksling fra en E60 M5 som ble montert sammen med den orginale E34 akslingen.
Bmw325turbo Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Måtte du kappe noe i bunnpanna når du bruker ix forstilling? Bruker du orginal m5 clutch? Blir vell hentet en sånn motor i helga her å
mongo Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Heisann, blir bra dette. Men lurer litt på hvilke motorfester, girkasse og mellomaksling du skal bruke for å få alt til å passe Hei Har sveist nye fester i bilen og brukt gummidelen fra E30 M20, denne delen av feste har jeg tenkt og forandre litt på skal bygge noe som er litt kraftigere. Girkassen er en 6 trinns kasse fra en 08 M3. Jeg fikk tak i en komplett mellomaksling fra en E60 M5 som ble montert sammen med den orginale E34 akslingen. Åja, Kan ikke du legge ut bilder av motorfestene du lager da ? vert spennende å se litt hvordan dere får det til i forhold til plassering av motor i motorrom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå