Elliott Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Ladet opp batteriet og startet bilen i går. Det er fortsatt 40L bensin på bilen, så om det lekker bensin er jeg usikker på. Det kan være at det har lekket litt akkuratt i støtet. Bilen står i garasjen nå, og det lukte litt bensin, så viss det lekker er det ihvertfall ikke snakk om mer enn et par dråper. Bilen har helt nytt senkesett, stivt og fint Du skulle funne ut av den bensinlekasjen 100% sikkert. Vill ha en bil som holder til Bodø, vi skal nok bli enig. Har du noen bilder innefra bagasjerom?+ innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Jeg kan ta og knipse noen i morgen og laste opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Jeg kan ta og knipse noen i morgen og laste opp Kjæmpe! Alle klager over dårlig økonomi i desember, jeg får kraftig bonus og diverse, tror det er den beste mnd i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Her er altså bilde av bagasjerommet, reserve hjulet er tatt ut og kablene har jeg også tatt ut. (Beklager sent svar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Er villig til å senke meg ned til 7000 eller bud for bilen. Syns det er synd at den bare står utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Er villig til å senke meg ned til 7000 eller bud for bilen. Syns det er synd at den bare står utenfor. Hater at du bor så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Men det må da vell gå ann å få en løsning på det lille problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Men det må da vell gå ann å få en løsning på det lille problemet? Ja! en av oss må flytte står bilen å tar inn vann nå eller står den "tørt"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Den står tørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Bilen er nå solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå