Gå til innhold

Vår nye Alpinhvite BMW F11 M-sport! Senkesett side 10!


M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig med deg hva gjelder utstyr, men kjøper jo bilen med det man vill ha og ikke det andre mener man bør ha......

må si det var drit tøft med alpinahvit stasjonsvogn med M-pakke

ser du også har hifi system professional, er det lagrings muligheter for musikk eller må man ha navigasjon for å få det?

jeg har navigasjon professional med harddisk, ble fortalt at det var nødvendig for å få lagret musikk i bilen....

ellers har det vært en del små tøys med bilen min, webasto er ombygd, dørlås med elektronikk er bytta på ei dør (har softclose), nå har batteriet streika, får satt inn nytt neste fredag.... og var en del styr for å få iPhone med iTunes til å fungere med idriven.

men jeg synes den nye 5 serien er en fantastisk behagelig bil, er meget godt fornøyd med den :-)

jeg fikk min chippa hos forhandleren jeg kjøpte den av da den hadde gått 5000km, drivstoff forbruket ble akkurat det samme, ikke noe å spare, men den går jo så billig fra før så det har ingenting å si. målte den fra namsos til elverum og den gikk på 0,49 nedover og 0,52 på hjemturen. ca 0,65 på småkjøring!!

hehe, ja er som om jeg skulle sagt at alle som ikke har M-pakke ikke har det fordi de ikke har råd. :roll:

jeg tror du må ha NaviPro for å ha lagringsmulighet. jeg vet vi hadde det i e61, men i denne tror jeg ikke vi kan lagre musikk.

har ikike hatt noe tull med min heldigvis, alt fungerer perfekt. men jeg har heller ikke webasto, softclose eller iphone da. :wink:

vurderte softclose men selgeren frarådet meg dette, da det fungerer flott når man vet at man har det selv, men alle de andre som sitter på som slenger igjen dørene er ikke helt heldig for softclosen.

men den absolutte favorittdingsen i bilen er rattvarmen! å du hellige! aldri bil uten dette igjen! :lol:

ellers kan jeg bare si at HiFi Pro imponerte stort! det samme gjorde automatkassa!

jeg er 110% fornøyd med bilen og utstyret! ting som Nightvision, headup, panorama, navi, hengerfeste, softclose etc er sikkert flott og fint for den som liker gadgets, men for meg var det ikke interessant og heller unødvendig.

forbruket er genialt, jeg synes vi kjører evig på en tank diesel jeg. :D

du har en suverent flott bil forresten! :P

Gratulerer med syk pen bil! Er grønn av misunnelse! :D

Takker og bukker! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ble også mektig imponert over sports automaten og HIFI pro, tenk at det bare var 10 000,- i tillegg for det fantastiske anlegget :-) er det 16 høytalere og 2 subber på touringen også?

Har klart å finne ut at det er LEAR, Harman Kardon og Bang & Olufsen som har levert komponenter til stereo, idrive og navi :-)

har aldri prøvd bil med ratt varme men det er sikkert behagelig på en kald vinter dag :-)

webasto har du vel som tilleggs varmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder hvit bil og asfaltflekker så skal jeg berolige deg veldig, hatt min hvite E92 i halvannen vinter nå. Null stress å få vekk flekkene på våren. Litt clay og et par ledige timer så er den dønn strøken igjen! :)

Grattis med konge bil, F11 er den råeste touringen ever, digger rompa på den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder hvit bil og asfaltflekker så skal jeg berolige deg veldig, hatt min hvite E92 i halvannen vinter nå. Null stress å få vekk flekkene på våren. Litt clay og et par ledige timer så er den dønn strøken igjen! :)

Grattis med konge bil, F11 er den råeste touringen ever, digger rompa på den! :D

hehe, jeg er ikke bekymret! jeg synes det er kjempekos å shine hvite biler! gleder meg stort til¨å ta vårrengjøringen på den! skal sette av en full dag uten kjærring og unge og gi F11'n litt TLC. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også mektig imponert over sports automaten og HIFI pro, tenk at det bare var 10 000,- i tillegg for det fantastiske anlegget :-) er det 16 høytalere og 2 subber på touringen også?

Har klart å finne ut at det er LEAR, Harman Kardon og Bang & Olufsen som har levert komponenter til stereo, idrive og navi :-)

har aldri prøvd bil med ratt varme men det er sikkert behagelig på en kald vinter dag :-)

webasto har du vel som tilleggs varmer....

Er dette samme 677 Hifi Professional som man fikk i e60/61?

Koden er den samme, men er dette en oppdatert/nyere/større versjon?

Hadde hifi-proff i min forrige bil og ja, det låter helt knall!

Til trådstarter:

Gratulerer med virkelig lekker bil! Jeg får stille meg i kø som annenhånds-kjøper om noen år! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også mektig imponert over sports automaten og HIFI pro, tenk at det bare var 10 000,- i tillegg for det fantastiske anlegget :-) er det 16 høytalere og 2 subber på touringen også?

Har klart å finne ut at det er LEAR, Harman Kardon og Bang & Olufsen som har levert komponenter til stereo, idrive og navi :-)

har aldri prøvd bil med ratt varme men det er sikkert behagelig på en kald vinter dag :-)

webasto har du vel som tilleggs varmer....

Er dette samme 677 Hifi Professional som man fikk i e60/61?

Koden er den samme, men er dette en oppdatert/nyere/større versjon?

Hadde hifi-proff i min forrige bil og ja, det låter helt knall!

Til trådstarter:

Gratulerer med virkelig lekker bil! Jeg får stille meg i kø som annenhånds-kjøper om noen år! ;)

om det er samme greia eller om det er nytt på F10/F11 vet jeg ikke, men det er sikkert andre her som kan svare på det. :)

takker igjen for tilbakemeldinger! jeg skal skrike den dagen jeg finner på å selge den jeg vet du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også mektig imponert over sports automaten og HIFI pro, tenk at det bare var 10 000,- i tillegg for det fantastiske anlegget :-) er det 16 høytalere og 2 subber på touringen også?

Har klart å finne ut at det er LEAR, Harman Kardon og Bang & Olufsen som har levert komponenter til stereo, idrive og navi :-)

har aldri prøvd bil med ratt varme men det er sikkert behagelig på en kald vinter dag :-)

webasto har du vel som tilleggs varmer....

Er dette samme 677 Hifi Professional som man fikk i e60/61?

Koden er den samme, men er dette en oppdatert/nyere/større versjon?

Hadde hifi-proff i min forrige bil og ja, det låter helt knall!

Til trådstarter:

Gratulerer med virkelig lekker bil! Jeg får stille meg i kø som annenhånds-kjøper om noen år! ;)

om det er samme greia eller om det er nytt på F10/F11 vet jeg ikke, men det er sikkert andre her som kan svare på det. :)

takker igjen for tilbakemeldinger! jeg skal skrike den dagen jeg finner på å selge den jeg vet du! ;)

det er nesten det samme som BMW Individual Audio System som det heter til e6x og e 9x men det er oppgraderte høyttalere mens det tidligere var 825watt forsterker er det nå bare 600w men lyden er bedre på det nye (ifølge bmw)

selv har jeg ikke hørt lyden i en E60 med HiFi professional men i F10'n min synes jeg det er fantastisk fin lyd :-)

(må jo bare bli det når det er 16 høyttalere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nesten det samme som BMW Individual Audio System som det heter til e6x og e 9x men det er oppgraderte høyttalere mens det tidligere var 825watt forsterker er det nå bare 600w men lyden er bedre på det nye (ifølge bmw)

selv har jeg ikke hørt lyden i en E60 med HiFi professional men i F10'n min synes jeg det er fantastisk fin lyd :-)

(må jo bare bli det når det er 16 høyttalere)

se der ja. visste det var noen som hadde snøring på dette! :wink:

Kjørte bak deg en stund i dag. På E6 ved alt veiarbeidet ;) Nydelig bil, selvom rompa var litt møkkete! :P

Ja, det var frøkna som har hatt den i helga og besøkt svigers. fikk den igjen sånn: :shock:

y4rv1wwwwgl5bewttsbu.jpg

syfoq3uc5z4ei3aq1u1o.jpg

xbk2k0dpekjx62um8km5.jpg

phfjx3ii0ibttth80ngi.jpg

men i dag har far vasket, så alt er bra nå! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Feit bil, har en helt lik :-)

Har du vurdert sort grill?

Har selv kjøpt inn, men ikke montert ennå...synes faktisk den er veldig tøff orginal også...men får vell slenge den sorte på til våren....

Har du bestemt deg for sommerfelger?

Har selv sett på Breyton gst felgne synes de passer bra, muligens i farge gun....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit bil, har en helt lik :-)

Har du vurdert sort grill?

Har selv kjøpt inn, men ikke montert ennå...synes faktisk den er veldig tøff orginal også...men får vell slenge den sorte på til våren....

Har du bestemt deg for sommerfelger?

Har selv sett på Breyton gst felgne synes de passer bra, muligens i farge gun....

takker og bukker! har slengt innom tråden din og! herlig maskin! ;)

har vurdert sort grill, men jeg er usikker. den er jo helt nydelig i trynet som den er! :D

har ikke funnet meg sommerhjul enda, men blir nok ikke lenge før nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...