Iversen92 Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 hei Har en bmw e46 coupe å har ett par diverse småfeil -Sensoren til bagasjeluken tror jeg er gåen, lyser i dashbordet at den er åpen men hvor ligger denne sensoren? evt må jeg kjøpe ny eller kan man få fikset det? -Musikk anlegge slår seg ut noen ganger når jeg treffer humper eller svinger hardt, er h/k me navi og lurer da på om det er løst en eller annen plass, hvor bør jeg starte å feilsøke? noen andre som har opplevd d samme? bare høytalerne som slår seg ut og ikke hele systemet. det kommer som oftest tilbake hvis jeg skifter sang, hvis ikke dette fungere må jeg gå ut åpne bagasje luken å lukke den igjenn, da fungerer det igjenn. -Så lyser dekk trykks sensoren, har lest meg fram til at denne vil lyse hvis man har skiftet felger, spørsmålet er da kan jeg fikse det slik at den da vil fungere med disse felgene også? Noen som vet noe svar? Mvh Simen Iversen
SweetBMW Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Heisann... Kan hjelpe deg med det meste du har skrevet opp her. Hvor holder du til hen? And RDC, så er jeg litt usikker på om du har dekktrykkssensor i ventilen eller om din bruker abs sensoren, hvilken modell er dette? =)
Iversen92 Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Holder til på Smøla i Møre og Romsdal =) Er en 2001 modell
Iversen92 Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 noen andre som vet noe kanskje ? =)
SweetBMW Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Glemte svare deg jeg .. hehe.. SMøla var litt langt unna da jeg er nærmere oslo hehe =)
Iversen92 Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 hehe ja, kunne du fortelle meg hvordan jeg skal gå fram for å finne feilene og fikse de selv?
SweetBMW Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 første feilen er jeg usikker på men skulle nesten tro den andre hadde noe med den første å gjøre siden du må ut og lukke luka for at du skal kunne spille igjen. siste delen må du nesten baer sjekke opp emd bmw, fordi de ventilene i dekket med trådløs sensor kan du kjøpe, koster 100 kr stykket eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå