Pal Ostgard Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Kamei frontspoiler til E21 ønskes kjøpt. Igjen...
Pal Ostgard Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Kamei frontspoiler til E21 ønskes kjøpt. Ingen som har en på loftet eller i garasjen..?
Pal Ostgard Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Kamei frontspoiler til E21 ønskes kjøpt. Ingen som har en på loftet eller i garasjen..? BMW orginal motorsport front spoiler er også en mulighet..
Pal Ostgard Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Da ser det ut som jeg fortsatt er på jakt etter kamei spoiler,da den jeg hadde forskuddsbetalt aldri blir sendt av en useriøs selger..
Simon S Arvesen Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Da ser det ut som jeg fortsatt er på jakt etter kamei spoiler,da den jeg hadde forskuddsbetalt aldri blir sendt av en useriøs selger.. Jeg er den useriøse selgeren. Beklager på det sterkeste den ikke har komt i posten. Leverer den i dag, setter ned prisen på den. Siden du har ventet så lenge. Sender deg sporings nr senere.
Pal Ostgard Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Da ser det ut som jeg fortsatt er på jakt etter kamei spoiler,da den jeg hadde forskuddsbetalt aldri blir sendt av en useriøs selger.. Jeg er den useriøse selgeren. Beklager på det sterkeste den ikke har komt i posten. Leverer den i dag, setter ned prisen på den. Siden du har ventet så lenge. Sender deg sporings nr senere. Ok,høres bra ut.
ww2 Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Da ser det ut som jeg fortsatt er på jakt etter kamei spoiler,da den jeg hadde forskuddsbetalt aldri blir sendt av en useriøs selger.. Jeg er den useriøse selgeren. Beklager på det sterkeste den ikke har komt i posten. Leverer den i dag, setter ned prisen på den. Siden du har ventet så lenge. Sender deg sporings nr senere. Ja det er du,gidder du sende delen min også eller må jeg hente den
Simon S Arvesen Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Da ser det ut som jeg fortsatt er på jakt etter kamei spoiler,da den jeg hadde forskuddsbetalt aldri blir sendt av en useriøs selger.. Jeg er den useriøse selgeren. Beklager på det sterkeste den ikke har komt i posten. Leverer den i dag, setter ned prisen på den. Siden du har ventet så lenge. Sender deg sporings nr senere. Ja det er du,gidder du sende delen min også eller må jeg hente den Ja må bare beklage til deg også. Skal få ordna det snarest
ww2 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Ja må bare beklage til deg også. Skal få ordna det snarest Fine greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå