Pittball Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Vifta i klimaanlegget mitt sluttet akkuratt å virke. Panelet virker som det skal, men det er ingen reaksjon i selve vifta. Hører motorene til kanalene går når jeg skifter fra gulvvarme til vindu f.eks - men null liv i vifta. Viftemotstanden er skiftet nylig, så håper det ikke er den igjen... Tips? Hvilke sikringer går på klimaanlegget? 9, 21, 28? Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Stakk innom Bavaria Kristiansand som var så behjelpelige at jeg fikk ta å prøve ett nytt sluttrinn i klima'en - og jammen var det ikke den som hadde røket igjen! Hva er det som gjør at slike ting ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Litt usikkert hva som gjør dette. Noen ganger virker det til å bare være dårlige sluttrinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå