Gå til innhold

...


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Er innerst inne enig med deg Tore :)

Hehe, ikke sant :)

Kommer nok til å ha flere felgsett å velge mellom etterhvert, håper jeg hvertfall.
Ja, det er dét som er moro! :)

Gleder meg til du har kommet litt på vei med montering. Dette er bare nødt til å bli veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det.

Det er dyrt å bredde felger, så det er nok mye av grunnen. I tillegg(for min egen del) så er 4x100 stålfelg i 17" like sjeldent som Ferrari-motor i e30, og jeg synes 16" blir litt i minste laget pga. kjørehøyden.

Hva er disse rutene dere snakker så mye om??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det.

Det er dyrt å bredde felger, så det er nok mye av grunnen. I tillegg(for min egen del) så er 4x100 stålfelg i 17" like sjeldent som Ferrari-motor i e30, og jeg synes 16" blir litt i minste laget pga. kjørehøyden.

Hva er disse rutene dere snakker så mye om??

Bredda stålfelger skal være max 15 med lite profil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det.

Det er dyrt å bredde felger, så det er nok mye av grunnen. I tillegg(for min egen del) så er 4x100 stålfelg i 17" like sjeldent som Ferrari-motor i e30, og jeg synes 16" blir litt i minste laget pga. kjørehøyden.

Hva er disse rutene dere snakker så mye om??

Bredda stålfelger skal være max 15 med lite profil :)

..ja, det ser bra ut på e30 :^o Det er jo fysisk umulig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bidra med et innlegg jeg også så det blir lettere å følge med videre :) Venter spent på bilder av ferdiglakkert bil hvertfall. Spennende fagevalg :)

Takk for handelen forresten, og god tur hjem. Husk på du har med deg en litt sjelden last :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...