Gå til innhold

...


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe! Har ikke bilder ennå Tommy, må få tid til å gjøre noe med den først, jobb, studie og flytting som står i fokus nå, kvinnen i mitt liv liker ikke at pengene forsvinner på bilen, så 6000,- på to uker fikk være nok for nå. Mangler vel ca. 7000,- i plastlister og div som skal på, men når og om det blir prioritert er noe annet. Skal se om jeg ikke får gjort noe iløpet av de neste to ukene, for etter det blir det oppussing av inngangsparti, kjøkken, stue og soverom $$$.

Bilen skal vekk iløpet av 2013 uansett, vil ha nyere bil (E91 eller SUV!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble irritert av den annosnen jeg, syns faktisk det er useriøst gjort :P Edit : (altså det å legge ut en sånn bil, til den prisen)

Enig, syns ikke bilen var noe serriøst gjort, ser sykt mye poleringsriper på taket innteriøret stemmer ikke med baksetet mottorrommet såg jævlig ut.. Hadde ikke gidd den prisen for bilen hvertfall:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Har ikke bilder ennå Tommy, må få tid til å gjøre noe med den først, jobb, studie og flytting som står i fokus nå, kvinnen i mitt liv liker ikke at pengene forsvinner på bilen, så 6000,- på to uker fikk være nok for nå. Mangler vel ca. 7000,- i plastlister og div som skal på, men når og om det blir prioritert er noe annet. Skal se om jeg ikke får gjort noe iløpet av de neste to ukene, for etter det blir det oppussing av inngangsparti, kjøkken, stue og soverom $$$.

Bilen skal vekk iløpet av 2013 uansett, vil ha nyere bil (E91 eller SUV!).

Hehe, nei dama her heller liker ikke de utgiftene som går til e30'n gitt.. Men hva gjør en ikke for og beholde dama??:-P.. Eneste som er uaktuelt for min del er salg av bilen:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktige er jo å ikke fortelle kvinnen i ditt underliv hvilke summer som brukes. Hun som jeg deler postkasse med vet at det er masse penger som har gått - og synes det tidvis er "greit", men hadde nok pakket kofferten hadde hun hørt totalsummen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke så alt for mye ekstra å rutte med når vi er fulltids studenter, men prøver så godt jeg kan å få tak i det meste. Har planer om å restaurere en ny E30 senere, mye grundigere, mye grommere og ikke minst kjappere når jeg får skaffet meg en egen garasje med det som trengs. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktige er jo å ikke fortelle kvinnen i ditt underliv hvilke summer som brukes. Hun som jeg deler postkasse med vet at det er masse penger som har gått - og synes det tidvis er "greit", men hadde nok pakket kofferten hadde hun hørt totalsummen... ;)

Godt poeng, hadde dama hørt prisen på det justerbare senkesettet jeg bestilte her forige uke hadde jeg nokk mest sannsynelig hvert singel nå:-P, hadde vell vert det generelt om ho viste og mye det gikk med, da ingen av oss har de best betalte jobbene.. Ho skal vell opp til fagprøve i vår.. Men

enig i det jås sier og, så lenge vi klarer oss, jeg tar meg nesten aldrig råd til å spise ute osv, men så lenge ho ikke lider/ må betale for meg fordi jeg har brukt for mye på bilen syns jeg ikke det gjør noe:-p.. Men ser sittuasjonen til michael om de er studenter..

Syns denne er utrolig gjennomført jeg michael, garrantert en av de bedre helrestaurerings e30 prosjektene her inne.. Liker og det att det tar litt tid pga økonomi, har de selv sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At et prosjekt tar tid pga mangel på penger, den forstår jeg 100%. Vi er jo nødt til å bygge etter lommeboken.

At en "må" selge et prosjekt pga penger, det synes jeg er helt forferdelig. Jeg håper jeg slipper det noengang, og jeg håper at din love/hate situasjon går over til LOVE, Winchy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At et prosjekt tar tid pga mangel på penger, den forstår jeg 100%. Vi er jo nødt til å bygge etter lommeboken.

At en "må" selge et prosjekt pga penger, det synes jeg er helt forferdelig. Jeg håper jeg slipper det noengang, og jeg håper at din love/hate situasjon går over til LOVE, Winchy!

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...