T. Thøgersen Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Hahaha Genial den latteren når han snurrer første gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Latteren kommer fra en felles kompis av meg og sjåføren, som ler av ren skadefryd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Haha, høres ut som litt av en type gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Helt riktig, og en jævel med sveiseapparatet er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Frisk lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Såpass ja, er nyttig når man har denne hobbyen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Satan å fart det var i den lille fisen turbomata 16V fra.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 C20LET fra Calibra/Vectra. Bremsa 499whp på E85. Stort sett alt på hele bilen er enten hjemmelagd eller customparts. Bilen går helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Den var frisk hvertfall! Noe anelse om hvilken turbo han har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Eg er seriøst sjokka, stjele den linken å legge den i youtube favoritter tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Den var frisk hvertfall! Noe anelse om hvilken turbo han har? Precision PT5865Billet med kulelager. Dessuten er det lagt myye jobb i toppen og "riktig" valg (og ikke minst innjustering) av kamaksler, som kan være med på forklare responsen i motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Ascona B var første bilen min og den minnes med stor glede Dette var et satan så mye mer heftig eksemplar enn det jeg futtet rundt i. Men jeg tror man skal lete lenger etter en mer leken bil for pengene, uansett. Bang for bucks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 hahaha jeg mååå bare høre begynelsen fra nytt av og fra nytt av, den lattern er priceless! grom ascona og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 kjørt et par slike drapsmaskiner, riktignok med "bare" 350hk. Men det holdt til skikkelig sladd i fjerde gir uten clutch på tørr asfalt:) ascona b er en av de desidert råeste leiketøya som fins.. slipper før du rekker å si ladetrykk. En kawa-grønn ascona b med compomotive-hjul og bur med helrøde baklamper og bra med senk er rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå