winchester Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Ville gått for British Racing Green om man liker den fargen. Spiller ingen roll om bilen ikke er orginal GT, så lenge DU liker fargen, og prøver å gjøre noe spesielt ut av bilen.
Jimxd Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Ja GTEN er jo tatt med sykt kamera. Men den øverste virker som den er mye mørkere enn GTen. Noen som vet hvilken svart som er på de første bildene jeg viste?
ZhilleN Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Hallo! Gå for Daytona violet, nydeligste fargen på e36 ever!!!
Jimxd Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Ja jeg har faktisk leita etter den fargen der. Da står egentlig det egentlig mellom 3 av fargene tror jeg. Faller litt for mørkere farger. BRG Sort Daytona Violet .
ullsokken Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Det er vanskelig gjette navnet på mange sort. Men for alt jeg vet kan den sorte du viste være Jet Black Daytona Violet er veldig stilig. Men litt FOR lilla for min smak. Liker heller den litt mørkere mer mystisk som jeg har, Mora Metallic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå