Rødbmw Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Skulle starte bmw'n min en morgen og trykte inn clutch pedalen men fikk ikke bilen i gir.. når jeg slapp pedalen så sto den fortsatt inne.. jeg kunne dra den ut med handa, men den var litt treg før den slapp og gikk i normal stilling.. noen som har vært borti lignende?? er en 1986 E30 325 IX
tittigulle Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 hei.. mulig noe har satt seg i slavesylinderen... kjør bilen og det løsner,det gjorde det hos meg.. men du burde skifte bremsevæske og lufte veldig ,veldig mye..
janerik171187 Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 når det samme skjedde med min gamle, så var det slavesylinderen som lakk. kjøpte overhalingskit til den, så ble det bra etter det,
Rødbmw Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 har en slavesylinder liggende så kan prøve å bytte den
GeirAndre Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 samma her... slavesylinderen begynte å lekke mer å mer etter burning.. fikk en brukt for 200kr.. bytta den, lufta, funka fint etterpå.. tips til å lufte kan være å sette en slange fra niplen på slavesylinderen til venstre bremsenippel. åpne nippel på brems og slave, trykke forsiktig brems par ganger, pass på å fyll etter bremsevæske... lukk igjen, sjekk om clutch virker fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå