xxxredlinexxx Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 318is motor selges. er i god stand, ingen ulyder eller noenting. følger med girkasse, mellom aksel, motornett å hjerne.følger også med nytt regkjede, ventiltetninger,simringer,pakninger++ selges høystbydene over 6000,- har også m-tech stoff inntriør til 2drs e30. følger med skinn dørtrekk forran å skinn side trekk bak. selges 3000/bud. har også noe felger med sommerdekk 4x100 gi bud! har en e36 325diff også til salgs, gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 intr i å selge berre dørtrekkena og sidetrekkena ? eventuelt pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxxredlinexxx Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 ja går det, hva byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 14 el 15" de felga? og innpresset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Useriøs selger, betalte- fikk ingen varer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Dette er bra info svart. Bra jeg bor nærme, garanterer du sprekkfri topp? Kan den høres i bil nå? Hvis dette byr jeg 4600 for motor med alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 har allerede betalt depositum på motoren. så litt seint ute gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Uffda:-p Ja, godt dere bor nærme.Har fått beklagelse og beskjed om tilbakebetaling igjen, så håp er det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor a Lereng Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Har svart golv trekk eller er det blåt? Bor ikke langt unna deg jeg heller. (gjøvik) send på ei meld hvis du vill bli kvitt noe. tar turen ned jeg. 91003537 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 NB! USERIØS SELGER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå