Kure Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Heisan. Jeg har problemer med at nøkkelen sitter fast i tenninglåsen, uansett så vil den ikke ut. har prøvd det meste.. ut og inn av park, vri ratt osv osv Har kommet frem til at det er en duppe ditt ved girspaken som låser nøkkelen når bilen ikke står i park. Men hvilken duppe ditt snakker vi om? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/16885.gif Jeg lurer på om det er nr 5 på bildet?? MAGNET (SHIFT-INTERLOCK) org (SHIFT-INTERLOCK
awake Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Hei! Jeg hr akkurat samme problem i min E46 320 DA.. har prøvd å skifte tenningslås i dag, men det hjalp ikke.. har du noen tips å triks til meg?
bård Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Hei!Jeg hr akkurat samme problem i min E46 320 DA.. har prøvd å skifte tenningslås i dag, men det hjalp ikke.. har du noen tips å triks til meg? Jøss, artig å se deg her inne:) Kan være noe av det samme på din, skal sjekke litt nå..
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Det er nr 14. på bildet karer. Ta av dekselet under rattet deres, finn låsen. Bakl der sitter det en vaier som går inn på låsen. Vri denne en kvart omdreining og ta ut. Den tuppen som er der skal dyttes ut av vaiern når bilen står i P for å få ut nøkkel. Du kan sette en skrue eller noe inn i hullet i låsen for å få ut nøkkelen. Sjekk at vaieren er i orden. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå