Lanzin Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Skal renovere bakstillingen... vil ha eksentriske foringer så jeg får justert bakstillingen. Men skal alle 4 være justerbare? eller de innerste eller ytterste? ehh.. hjelp? 93 E 34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 mener på at alle 4 skal være justerbare. de skal monterest inn i bærearmen der hvor den festes til traversen. Det skal byttes ut med nr 2 på tegningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 alle 4 eksentriske?? sikker?? virker litt smør på flesk liksom.. mye større sjangs for unøyaktig justering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 I utgangspunktet er ingen eksentriske. men du må ha alle 4 for å kunne justere ja. Har og hørt om mange som har fått problemer med å få disse korrekt justert, samt å holde seg i posisjon etter montering. Edit: Er det K-Mac du skal bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 nei,tenkte på og kjøpe de fra koed.. de billige:( sliter dekk ujevnt bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Sliter ujevnt på min og, har selv vurdert eksentriske foringer, men jeg har enda tilgode å se noen som har vært 100% fornøyd med disse. så i første omgang kommer jeg bare til å bytte foringene ut med M5's foringer (lager). Mistenker at slitte foringer gir utslag her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 jeg har bare rar slitasje på den ene siden:( men bilen har et sigent senkesett.. men rart det bare er på den ene siden.. hvor får jeg tak i m5 foringer? passer de rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galejon_86 Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 er ikke m5 foringer samme som alle di andre. tror at det er bare i front du kan se forsjel. dvs at di nedre bære armene du får i alu. er det eneste som er m5 ellers er det vel bare noe stag på travers bak. ellers er vel alle like. arester meg vis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 M5 har lager der hvor de andre E34'ene har foring. Har slike liggende til min. Har og mest slittasje på en side, det er derfor jeg mistenker dårlige foringer og ikke hjulstilling (annet en som følge av dårlig foring). Når det er sagt har jeg sett slik rar slitasje på de fleste 5'ere med litt senk, så helt kvitt problemet blir man nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå