Kritro Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Deler jeg fortsatt har : LMM ECU ledningsnett manuell gir Innsug Lambdasonder Gasspjeld Cruise ctr. spjeld
Vestlandslefsa Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Selger deler til E39 528i. For det meste motordeler. Blokk m. stempler, veiv etc. motorfester (bunnpanne) Servopumpe og tank Komplett ledningsnett til manuell gir Tenningslås med nøkkel Ecu/hjerne Dyser, coiler diverse sensorer Lambdasonder Luftmengdemåler Innsug Toppdeksel Diverse plastdeksler Vanos ++++++ Toppen er mest sannsynlig sprekkt Ta kontakt for mer info på tlf 47267364 Kristoffer Hei, har du instrumentpanel uten kjørecomputer? Hva står eventuelt på telleren? Hvilke baklykter er det på den?
Kritro Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Deler jeg fortsatt har : LMM ECU ledningsnett manuell gir Innsug Lambdasonder Gasspjeld Cruise ctr. spjeld
Random Hero Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Deler jeg fortsatt har :LMM ECU ledningsnett manuell gir Innsug Lambdasonder Gasspjeld Cruise ctr. spjeld ser at det jeg spør om er noe du ikke har på lista, men spør alikevell. har du servoslangen? den som går fra servo pumpa til tannstaget? M52
Kritro Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Deler jeg fortsatt har : LMM ECU ledningsnett manuell gir Innsug Lambdasonder Gasspjeld Cruise ctr. spjeld
Kritro Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Ecu: Siemens 5WK9 0322 1429861 DME MS41.0 1706153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå