Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gratulerer så mye med lappen og dagen! meget pen bil du har!

Åssen monterte du på sideskjørta? :)

takker alle sammen:D dagen var flott, kremen var at e fikk lappen oxo:D

e bora skjørta mine:P sifra om du lure på noe mere:P

• 4 weeks later...
  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noen her som har litt peil på baklys? Ledninger å signalkabler til baklys? Drive å koble LED lys på den, å alt funka men på kjørelysa lyser de litt forskjellig:/ ? Tar imot alle svar:)

Har oxo invistert i xenon i grøft:) 6000k

• 2 weeks later...
Skrevet

har skjedd lite med bilen, men har gjort litt

bytte til xenon i grøft

y0g7uqcepbl9i1k8w8ir.jpg

bytta baklykte til LED

i8ob9e28l3gbnul75tph.jpg

lakkert bakfanger helt ned (tuffsete av BMW å ikke lakke den helt ned)

måtte ha masse klarlakk XD ikke værst synes jeg får å ha bestilt lakk på boks ditta!

FØR

lremnunz8wp6iay0nuoc.jpg

ETTER

695ip5399dp8npx5qm61.jpg

å planlegger fremover å bytte til skinninteriør, og bestille meg bakrutesenker, samt ei lippe på bakluka.

bytte taktrekk eller rett og slett bare spraye det med vinyllakk. skifte ut girskula samt mansjett og girkule med lys. mulig jeg invisterer i et freshere ratt, men er ikke sååå stygt det som står der:)

skal også bestille meg ny difusor som passer til vanlig bakfanger.

• 2 weeks later...
Skrevet

da blei det til en liten oppdatering innvendig..

kjørte tilsamen i 17 tima... vell verd det synes jeg:D

reiv ut gamle driten... og tok en grundig vask..

7c8yqa5kvh09sdq191eu.jpg

bkqz36uj80m9fytyi8ki.jpg

rensa opp seta..

i59sbjed1kyj58dlvgv7.jpg

fulgte med alt sammens, sidepanel, nakkestøtte, sete, rygg..

sluttresultat kommer seinere:D

oasbimbahgh2xp3bh50c.jpg

sluttresultat kommer seinere:D

Skrevet
digg intereør! :D nå trenger du bare senk og ei dobbel pottem/ diffuser :)

takker:D ja vet om det, må summe meg litt, syns d e kjekt å hoppe over fartshumpene her da:P men diffusor kommer:D

Skrevet

Du kunne jo byttet plastikken fra setene på den gråe og sett om det ble noe bra. Også bruke grå dørsider med svart skinn der du har stoff.

Lage custom interiør hehe

Ellers så har du teppe og dash på koed til billig penge tror jeg. Er lett og bytte også ;)

Skrevet
Du kunne jo byttet plastikken fra setene på den gråe og sett om det ble noe bra. Også bruke grå dørsider med svart skinn der du har stoff.

Lage custom interiør hehe

Ellers så har du teppe og dash på koed til billig penge tror jeg. Er lett og bytte også ;)

hehe, e tror e droppe den customen:P har bare fått fnatt av gråttXD ja, e tenkte å bytte både teppe, hattehylle å takrekk, må fylle opp igjen kontoen :roll::roll:

Skrevet

Koster ikke så mye for det du trenger for å bygge om resten til svart ;)

Synd grått er fint jeg. Ble vant med det i og med at jeg også har grått interiør.

Skrevet

Synd grått er fint jeg. Ble vant med det i og med at jeg også har grått interiør.

om det hadde vært litt bedre stand, hadde e droppet dette, men førerstolen var temmelig slitt, passasjer, er streøkent, samme med baksete å rygg, å dørpaneler:P bare å rope ut om du vill ha noe av det, gies bort:D

Skrevet

om det hadde vært litt bedre stand, hadde e droppet dette, men førerstolen var temmelig slitt, passasjer, er streøkent, samme med baksete å rygg, å dørpaneler:P bare å rope ut om du vill ha noe av det, gies bort:D

Merkelig da. Min bil har gått 235.000 nå og det er faktisk ikke antydning til slitasje på førerstolen.

De stolene fra de eldre modellene slites fort ut men har aldri sett at setene i de fra 95-96 og opp bli utslitt :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...