haybimmsen Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Hmm, rart, min har rulla knappe 172 den no:p men men, noen som vet om ei scorpion potte til salgs? Ser de selge på koed, men forstår ikke helt det med at jeg har bare ett rør ifra bakre del å frem til kat, mens de på koed er to?? Noen som har innspill?
sveineirik Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Eg hadde tidligare en 320i som eg kjøpte scorpion effektanlegg til, kjøpte med koed og der var kun eit rør fra potta og fram til katten. Ser forresten det står på koed: "Billeder viser bagpotten til E36 325i/328i" etc.. Er vertfall GROOOOOM lyd!
haybimmsen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Eg hadde tidligare en 320i som eg kjøpte scorpion effektanlegg til, kjøpte med koed og der var kun eit rør fra potta og fram til katten. Ser forresten det står på koed: "Billeder viser bagpotten til E36 325i/328i" etc.. Er vertfall GROOOOOM lyd! Så d er ett rør da, men "feil" på bilde?
sveineirik Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Sist eg var inn på koed å sjekka var dei fleire typer scorpion-potter og dei som var avbilda f.eks m3 eller 325 versjonen av pottene, og dei har vel dobble rør fram mot katten, mens på 320 så er der kun enkelt
haybimmsen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Da e spørsmålet, d er feil på bildet? at d ikke finst 320 med doble ifra bakre del å frem? så e får riktig om e bestille til 320?? trodde d hadde noe med at de heter dtm osv, hva betyr det?
Eksos Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 DTM skal du ikke sette på Martin...... Det er typen som går oppover, du syns sikklert det ser kult ut en stund, men rør som går rett bak er helt klart det beste
haybimmsen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 såpass ja:P okei... da må vi kikke litt til:P
haybimmsen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 da fikk e noe gøyt i posten idag:)) ellers er d lite som skjer, sparer opp kontoen litt:P
kest Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Fin e36 du har, hadde du lakket underste delen av bakfanger selv med boks?
haybimmsen Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 Fin e36 du har, hadde du lakket underste delen av bakfanger selv med boks? jepp, med boks ja, blei faktisk ikke så værst:O pussa den fint ned med veldig fint papir, så grunna e den med plast grunner, så lakka med fargekode, så masssse klarlakk:P
haybimmsen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Den ble jo meget bra da Takker:)) Skal til å fikse noe smårust som har komt på ene hjulbua, så om noen har tips e d bare å sifra. Har lest en del på nettet no men er så mange rare metoder synest jeg:p
haybimmsen Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Kobla xenon idag, d gikk til hxxx, høyre kjørelys lyser rett opp i luften nesten, har prøvd å flytte på pæren men hjelper ikke en drit, lurer på om det er linsene som er problemet??
Eksos Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Om alt er montert riktig vil det gi akkurat samme høyden som var der frafør... Har ikke knekt en justeringsskru eller noe da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå