Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, rart, min har rulla knappe 172 den no:p men men, noen som vet om ei scorpion potte til salgs? Ser de selge på koed, men forstår ikke helt det med at jeg har bare ett rør ifra bakre del å frem til kat, mens de på koed er to?? Noen som har innspill?:D

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eg hadde tidligare en 320i som eg kjøpte scorpion effektanlegg til, kjøpte med koed og der var kun eit rør fra potta og fram til katten.

Ser forresten det står på koed: "Billeder viser bagpotten til E36 325i/328i" etc..

Er vertfall GROOOOOM lyd!

Skrevet
Eg hadde tidligare en 320i som eg kjøpte scorpion effektanlegg til, kjøpte med koed og der var kun eit rør fra potta og fram til katten.

Ser forresten det står på koed: "Billeder viser bagpotten til E36 325i/328i" etc..

Er vertfall GROOOOOM lyd!

Så d er ett rør da, men "feil" på bilde?:P

Skrevet

Sist eg var inn på koed å sjekka var dei fleire typer scorpion-potter og dei som var avbilda f.eks m3 eller 325 versjonen av pottene, og dei har vel dobble rør fram mot katten, mens på 320 så er der kun enkelt :)

Skrevet

Da e spørsmålet, d er feil på bildet?:P at d ikke finst 320 med doble ifra bakre del å frem?:P så e får riktig om e bestille til 320?? trodde d hadde noe med at de heter dtm osv, hva betyr det?:o

Skrevet

DTM skal du ikke sette på Martin......

Det er typen som går oppover, du syns sikklert det ser kult ut en stund, men rør som går rett bak er helt klart det beste ;)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Fin e36 du har, hadde du lakket underste delen av bakfanger selv med boks?

jepp, med boks ja, blei faktisk ikke så værst:O pussa den fint ned med veldig fint papir, så grunna e den med plast grunner, så lakka med fargekode, så masssse klarlakk:P

Skrevet
Den ble jo meget bra da :applause:

Takker:))

Skal til å fikse noe smårust som har komt på ene hjulbua, så om noen har tips e d bare å sifra. Har lest en del på nettet no men er så mange rare metoder synest jeg:p

• 2 weeks later...
Skrevet

Kobla xenon idag, d gikk til hxxx, høyre kjørelys lyser rett opp i luften nesten, har prøvd å flytte på pæren men hjelper ikke en drit, lurer på om det er linsene som er problemet??

Skrevet

Om alt er montert riktig vil det gi akkurat samme høyden som var der frafør... Har ikke knekt en justeringsskru eller noe da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...