Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
bremselyspære? Enkelt og greit!

har sjekka de, e tror d er noe med de innsatsene som e stikke pærene inn å lyktene, e tror den e gåen, men synes det er litt rart siden de er nye for et par måneders siden:S

Skrevet

har sjekka de, e tror d er noe med de innsatsene som e stikke pærene inn å lyktene, e tror den e gåen, men synes det er litt rart siden de er nye for et par måneders siden:S

Det er noen "pinner" som stikker ut av lyspære beholderen som skal på "kretskorte" på lykten når du skrues inn, prøv å se om det er kontakt der.

Evt så tar du og bøyer pinnene der utover sånn at de tar i "kretskorte" eller hva det nå heter der....

Se etter irr også, puss litt viss det er irra.

Sjekk sikringer også. bare noen forslag :P kan være noe annet...

Skrevet

Det er noen "pinner" som stikker ut av lyspære beholderen som skal på "kretskorte" på lykten når du skrues inn, prøv å se om det er kontakt der.

Evt så tar du og bøyer pinnene der utover sånn at de tar i "kretskorte" eller hva det nå heter der....

Se etter irr også, puss litt viss det er irra.

Sjekk sikringer også. bare noen forslag :P kan være noe annet...

takker:D skal skjekke det i morgen :)

Skrevet

laster opp nå bilde av baklyktene samt bakluka. lista mi på bakvinduet som går fra nedsiden av glasset og klemmer til luka, har løsnet og er veldig stiv. noen som vet hvor jeg kan kjøpe på nettet?:D

baklyktene funker ikke når jeg bremser, på vebstre siden er det ei løs blå kledning som er litt tjukkere enn de andre, å på den lyktta til høyre funker bremselysene heller ikke, men jeg tror det er fordi festet på lysene som "stikkerern" til lyspæra er gåen, må vell kjøpe meg nytt baklys:S men på denne lykte på høyre side igjjenm er den på en måte gjordet mef ei hvit ledning, kan det være den blå ledningsa på venstre side som ikke er koblet til noe`? du ser dette på bilde

zrynex9oa19sj91zz3qi.jpg

t0x3sp1w8bsmon21xro1.jpg

7h0loj5jspzolplnvwqk.jpg

Skrevet

tips til å gjøre bakenden litt gromere!

bakrutesenker(Y)

m3 list på bagasjeluka

og sote lyktene, øverste delen.

og det med baklyktene, har samme problemet på min. men når jeg såg inni der pæra skal være så var noen av de festene til pæresokkelen brukket, om du har samme problemet er det bare å kjøpe nye lykter..har tenkt LED, har ikke det problemet kansje?: p men kansje litt for high tect for en e36 (i mine øyne, samme gjelder egentlig angel eyes) er en svakhet det med baklyktene på e36 lyktene, usj.

edit: hvor breie dekk har du? XD

Skrevet

Er ikke lyktene helt nye da? Bare å si ifra dersom noen trenger lykter! Har rundt 14 par baklykter til E36 liggende, både krystal og vanlig, samt LED til coupe ;) Helt nye, aldri montert.. Trenger du thomaleo? Markedets billigste, utvilsomt!

Skrevet
tips til å gjøre bakenden litt gromere!

bakrutesenker(Y)

m3 list på bagasjeluka

og sote lyktene, øverste delen.

og det med baklyktene, har samme problemet på min. men når jeg såg inni der pæra skal være så var noen av de festene til pæresokkelen brukket, om du har samme problemet er det bare å kjøpe nye lykter..har tenkt LED, har ikke det problemet kansje?: p men kansje litt for high tect for en e36 (i mine øyne, samme gjelder egentlig angel eyes) er en svakhet det med baklyktene på e36 lyktene, usj.

edit: hvor breie dekk har du? XD

Ok takk skal du ha:)sskal se å då bestilt Litt styling snart:D ja, er akkurat det som er problemet mitt, dissa strammerer er vekke så pæren strammer seg ikke inn.

Har på bilen nå Hartge 8,5* 18 225:))

Skrevet
Er ikke lyktene helt nye da? Bare å si ifra dersom noen trenger lykter! Har rundt 14 par baklykter til E36 liggende, både krystal og vanlig, samt LED til coupe ;) Helt nye, aldri montert.. Trenger du thomaleo? Markedets billigste, utvilsomt!

Jo dem er ganske ny så jeg synes detter er rart, men på venstre sida er den ikke knukke, men fungerer bare av å til:( men ka du skal ha får to slike lykter jeg har da?:) kjøpe to med deg e om prisen e bra:))

Skrevet

har du ett sett lykter som er ferdig sota til sedan?:D eller blinksota!

isåfall kunne jeg godt tenkt meg!;)

hva skal du ha for settet?;)

edit: er noe jeg har sykt lyst å prøve egentlig hvordan LED passer på bilen? om jeg hadde kommet til sunnmøre med bilen hadde det vært mulig å prøvd?:) (er festene samme på coupe og sedan?)

Skrevet

Coupe har andre lykter enn sedan, annen fasong på dem, passer ikke selvom man bruker slegge :P

700kr for slike OEM lykter, det er vell en bra pris?

DSC_0575.jpg

Her ser du til coupe, lavere og lengre lykter..

DSC_0572.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...