Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er noe annet:p

fadern kjører Volvo v70 2L turbo:p men siden jeg har ett lite "styling prosjekt" så går det greit:D misunne han litt med 180 hk... Men han har jo ikke en grom rekkesekser så da kan det vær d samme for meXD

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da fikk jeg montert AE i ene lykta mi idag:D

synes det blei en god del bedre enn dina vanlige gule lampa som er der vanligvis:P skal montere den siste i morgen :D (PS lykta er litt dugga)

fw7ytty4y5diy3g8jw7z.jpg

v61zx8h6fc8if8x7mcgr.jpg

Skrevet

hvordan ble d med check kontroll? monterte du ringene på parklyset å tok bort pæra eller? men det ble bra :D skal kjøpe meg de samme

Skrevet
hvordan ble d med check kontroll? monterte du ringene på parklyset å tok bort pæra eller? men det ble bra :D skal kjøpe meg de samme

jess det stemme d du:P

jeg bare tok ut pæra:P åsså stakk jeg de stikkerne ned der lederene går på sokkelen, åsså la jeg en liten limklatt for å være sikker på at det ikke skulle dette av:P så stakk jeg bare pæreholdern inni hullet igjen:P dette gjorde jeg med tanke på om jeg vil ta av ringene en dag, så har ikke jeg kutter noen ledninger:P

Skrevet

skulle montere siste AE ringene idag. men innmaten knakk-_- så nå vet jeg ikke helt va jeg skal gjøre.

får høre med fulmini om jeg får tak i 1stk ring til. blei litt sur når jeg koblet opp og bare ene ringen lyste. men sann e d bare av å til :evil:

noen som vet en måte å fikse d på? :shock:

ødelakt:(

sgxwkua298x5edzclqef.jpg

Skrevet

3 ting som var positvt idag med bilen da :)

fikk montert den ene ringen i siste lykta mi, samt jeg lærte hvor skjørt dette produkltet er. Nå må jeg nåkk bestille meg ett sett til-_- men da har jeg no ringer i reserve da :D

• 2 weeks later...
Skrevet

jaujau:D takktakk:P ringene er litt skarpere lys på:P dårlig kamera så lysa ser litt duggete utXD

skal bestille me en fin pakke ifra koed i januar. blant anna grøftelys. men usikker på om jeg skal koble de på egen bryter?XD

Skrevet
jaujau:D takktakk:P ringene er litt skarpere lys på:P dårlig kamera så lysa ser litt duggete utXD

skal bestille me en fin pakke ifra koed i januar. blant anna grøftelys. men usikker på om jeg skal koble de på egen bryter?XD

Jeg er litt usikker på akkurat dette, men det fins en sånn Grøftelys kit på koed vil jeg tro, søk litt på forumet er MANGE som har spurt om akkurat dette syns jeg å huske og ha lest. Ser for meg du må legge opp ledning til grøftelysene, sikring og evt kobleopp til bryteren i dashborde til venstre der, men som sagt søk så finner du svaret fort :)

Skrevet

ok takk:D tenkte på det sette ifra koed ja:P men jeg har bare en bryter som er til venstre der, kankje den jeg skal kole det på:P finner vell utav det:P går på automasjon på skolen:P så der e alltid en lærer som vet:P

kan startsperre være følsom?

jeg kan nesten ikke sette meg l bilen nesten uten den står bare å kinner, og jeg må ut nøkkelen og låse opp og igjen:P

jeg synest startsperra mi utløserer seg alt for tidlig. har du litt peiling på startsperre? og hva det er som utløser den?:)

Skrevet

at om jeg er litt treig me å starte bilen, altså diller litt, så slår den seg inn-_- kanksje ikke følsom da, men at den er litt på hugget eller korsen e kan si d:P har ikke defa nei:P

Skrevet

Sideskjørta passer sjeldent.. Jekkefesta er feil plassert, skjørta må limes, og enkelte sideskjørt er også for lange.. Fronten og ræva er stort sett bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...