Eksos Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Du fikk ikke med lippa som skal være under der også da? Skal være en liten sort en Sikkert kjekt med originalt kan jeg tenke meg, bedre plastkvalitet
haybimmsen Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Nei, sidene til koed var veldig ustabil når jeg bestillte så noe av det jeg bestillte kom ikke med:/ regner med det var dinna cupspoileren du meina som dem kaller det på koedXD?
Eksos Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Nei, sidene til koed var veldig ustabil når jeg bestillte så noe av det jeg bestillte kom ikke med:/ regner med det var dinna cupspoileren du meina som dem kaller det på koedXD? Jepp Trur kanskje ej he en liggende
haybimmsen Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Kanskje e kan kjøpe den da:)) Hva anbefaler dere om montering av sideskjørt? Best å lime? Eller skru? Dette er originalt da, skal kikke litt etter en DIY. Kanskje noen har en link?
haybimmsen Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 var ikke masse respons her meen skjønna d siden d ikke skjer stort har bestilt lakk, og no venta jeg bare på klarering av lakkerer, så er det snart montering av fanger og sidekjørt:) kjøpte meg "tåkelyssett" ifra koed, men der visste de på oppkoblingen at e måtte ta av rattet men å ta av ratt med airbag e vell ikke det snaraste?
Eksos Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Skal vell berre være å koble av strømmen først? Meina på det.. Mine sideskjørt e limt
haybimmsen Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 ja e fikk ei slikens oppkoblingsgreir på PDF ifra koed, å der står det noe om dette:) e får ta å printe det ut å ta me tida til å kikke på det:D lime jeg åsså da kanskje:) men det følgte noen plast deksler også til sideskjørta, men det er vell bare boremaler`? skal vell ikke være under skjørta vell?
Eksos Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 ja e fikk ei slikens oppkoblingsgreir på PDF ifra koed, å der står det noe om dette:) e får ta å printe det ut å ta me tida til å kikke på det:D lime jeg åsså da kanskje:)men det følgte noen plast deksler også til sideskjørta, men det er vell bare boremaler`? skal vell ikke være under skjørta vell? Åja, hmm, usikker egentlig.. Har uoriginale på min, hadde ikke to lag... Det fulgte ikke med noe instruksjoner? Tror du skal bruke begge..
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 hvor mye ga du for bilen? send pm vist du ikke vill gjøre det offentlig
haybimmsen Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 komer med en liten update her:) har prøvemontert div frontfanger å slikt, å har såtte bilen i garasja får montering av all nyinnkjøpt utstyr:) har også kjøpt et lite anlegg som snart blir hevet inn i bilen:) men da har jeg enda ett problem som gjærne skulla vært fiksa, skiftet til kvite blinkersa idag både på skjermene og framme:) å dette ser da mye bedre ut en de orange stygge:P men når jeg satt på nødblinkerene får å se om de virket, så hørte jeg en rar lyd trolig ved releet og ingen blinking med lysene. så skiftet jeg sikring nr 4 og prøvde ¨på nytt. nå funker kun venstre blinkere høyresiden er helt død:( er det seperate blinkerele for høyre å venstre side skal tro? noen som har aning? bilder kommer i morgen:)
haybimmsen Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Da va blinklys i orden, det er det svarte Dobbeltreleet i sukringsboksen i motorrommet, for dem som lurte på det. Å da åpnet jeg releet å kikka over kontakt polene til spolen å løsnet de, de var brent seg fast, så da sparte jeg meg nærmere 500 kroner:) kikk over lyspære sokkene om du har problemer med blinklysene enten om det er sikring som går, eller hva det er, med meg var det koortslutning i sokkene til lyspæren å dermed brente releet deg fast. Trakk ferdig phono kablene også idag, så kommer med bilde av diverse snart:)
haybimmsen Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 da er her noen bilder:) prøvemontert m-tech, samt lagde stativ til forsterkeren å plasserte den slik at den ikke tar opp så masse plass fikk laget meg stativ, og jeg lagde meg en "sandvich" så ikke plasten skulle knekke: PS: har også montert kvite blinkers fremme. samt m-tech blir levert på mandag!
Eksos Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Har stortrua på dette! Husk at jeg har den her nå da, hjelper på looken! Illustrasjonsbilde, den jeg har er helt ny.. Har også slike som de her, da blir det enda bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå