haybimmsen Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Hey å takker for d grimstad:) send meg pris på face får alt !)
haybimmsen Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 ette lenge venting blei plastiken sendt til lakk igår, fikk pris med brages om montering av grøftelys å dem forlangte 6 tusen for monteringen selv om e har delene selv. så e får prøve å fikse d på en annen måte-_- noen som kan slikt? går på automasjon på vg2 så dette burde vell fikse seg ellers har e åsså lakt av front splittera å cup med an eksos, så no e d ikke mnge ting e mangle enn speil å baksjerm. men d får e ta etter sommeren:)) va så dom at e kjøpte me 320i merke bak til bilen, tror ikke d blir så tøft, så e lure på å ha den en annen plass litt lyst på en slik look
Bildude Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Herlig bil! Den er vel ikke tilfeldigvis MauritiusBlau? Den så veldig lik min Den var sykt fin. Misunner deg det kjøpet der! Mye ga du for skjønnheten? Skal ta bilen min til sommeren, fikse litt og dalle opp det som er shabby på'n. Lykke til videre. Følger med!
haybimmsen Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Herlig bil! Den er vel ikke tilfeldigvis MauritiusBlau? Den så veldig lik min Den var sykt fin. Misunner deg det kjøpet der! Mye ga du for skjønnheten? Skal ta bilen min til sommeren, fikse litt og dalle opp det som er shabby på'n. Lykke til videre. Følger med! vet ikke om du har missforstått litt her:P men min bil som du ser på side 1. er slik min er, snart med m tech:p ditte siste bilde e la ut er en jeg kikket på før jeg kjøpte den som du ser på 1.siden. men den hadde gått litt lang så d blei den på 1.siden. denne jeg la ut nå er målet mitt for hvordan min skal bli:D har montrealblau:P nesten samme da:P det blir bra om du gjør d med bilen din:D elska blåe BMW egentlig spess e36:P
Bildude Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Det var den bilen på første side jeg mente jaa Hehe. Jeg har en del rust, jeg helst skulle ha kvitta meg med
haybimmsen Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Det var den bilen på første side jeg mente jaa Hehe. Jeg har en del rust, jeg helst skulle ha kvitta meg med åja hehe:P takk skal du ha:P e har heldigvis ikke rust, men om e kikka skikklig så finne e vell noe å sette fingeren på hvor har du værste rusta henne da? slik at e e forberedt:P
Eksos Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Maartn her på forumet ettermonterte på sin bil, han bor her i Ålesund Hør med han du, han har sikkert noen tips og triks å komme med
Bildude Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Hjulbuene! Der det setter seg først. Folk sliter litt med nederst på bakluka og kanskje noe i døra, helt på tuppen nederst.
haybimmsen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 skal ut å lufte bimma litt etter et lite opphold i garasja til na far:P slik er den nå gleder meg til lakk på plastikken er ferdig, samt sommerfelgene:D litt skitten men d får vi ei ordning på snart:D
Eksos Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Liker engleøyene dine Bestille deg gråe org. look blinklys fra koed kanskje? Blir litt for lyse de som står på
SondreLM Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 hvor bestile du angeleyes fra, og hva betalte du?
haybimmsen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Liker engleøyene dine Bestille deg gråe org. look blinklys fra koed kanskje? Blir litt for lyse de som står på takker:P jeg kjøpte bare de billigste e som d fulgte med pære påXD men heilt enig i d du sa:))
haybimmsen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 hvor bestile du angeleyes fra, og hva betalte du? jeg bestilte ifra : http://fulmino.no/ds_product_info.php?products_id=391 prisen er som du ser:P men må huske at d blir noe kroner i frakt:))
haybimmsen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 da blei d luftetur å en liten avspylings i full fart:)) ser at blinkersene blei litt overkill kvite:P men e syns d blei bedre enn de sketene oransje:P
haybimmsen Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 da stakk gamlingen i nordsjøen igjen, så da er de bimma i garasja igjen men, jeg sliter fortsatt med grøftelysoppkoblingen min får ikke kontakt med noe som har gjort det her inne, om noen her i ålesund kan dette ta kontakt, får selfølgelig betalt:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå