Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nyvaska bil, med 1 polert skjerm:P (var for kalt for resten) måtte knipse noe bilde med tlf:P

snakket med lakkerer igjen, å over påske no skal e få ferdig m-techen, e lei av å vente egentlig:P

8ndnumrwnw8a670lvxoj.jpg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

For kaldt å polere når du har garasje? Heldig du som har det ;P Hvem lakkerer da? Tok jo temmelig lang tid...

Skrevet
For kaldt å polere når du har garasje? Heldig du som har det ;P Hvem lakkerer da? Tok jo temmelig lang tid...

D tok så lang tid før d tørka får hver gang:p

D e skolen min som skal lakke det, så e må ikke forvente så masse på tidsbruk, men dem va ferdig å grunne, så no når vi kommer hjem ifra påskeferie skulle an lakke det låfte an:))

• 4 weeks later...
Skrevet
Ny front snart da? ;)

Jepp:)))

E får front å sideskjlrt på tirsdag :D håpe d e rett fargenyanse:)) lurte på om du hadde villa hjulpe me med å montere sideskjlrta mine?:)

Skrevet

Haha, mine falt av første gangen, så tror ikke det er så lurt :P Litt knapt med tid også :?

Men smør på tec7 øvers på sideskjørta, det som ligger inntill karosseriet, bruk klemmer for å få det tight.. Når du har gjort dette tar du skruer fremme og bake i hjulhusa, og noen under :)

Skrevet
Haha, mine falt av første gangen, så tror ikke det er så lurt :P Litt knapt med tid også :?

Men smør på tec7 øvers på sideskjørta, det som ligger inntill karosseriet, bruk klemmer for å få det tight.. Når du har gjort dette tar du skruer fremme og bake i hjulhusa, og noen under :)

Okei:p så e burde ikke bore opp alle dessa hulla da eller?:P bare lim i overkant å dissa skruane under å i enden bake?:))

Skrevet

Det er jalla-måten, om du har skikkelige saker er nok det det beste :) Siden du har originale fikk du kanskje med en mal? Har ikke vert borti det der enda, jeg hadde ikke mal osv. så gjorde det på best mulig måte..

• 2 weeks later...
Skrevet

I min 320 UTEN grøft lå det kabler klare så det var bare å smukke rett på, bryter var også klart :) Kanskje det er det på din også? viss ikke må du vel bare lage deg en bryter, hent strøm fra + uttaket i mottorommet eller noe? :)

Skrevet
I min 320 UTEN grøft lå det kabler klare så det var bare å smukke rett på, bryter var også klart :) Kanskje det er det på din også? viss ikke må du vel bare lage deg en bryter, hent strøm fra + uttaket i mottorommet eller noe? :)

d er det som er så synd, der er bare bryter til tåkelusa bake, å der ligger heller ikke noe ledningnett klare, så e kjøpte får ei stund siden et montering kit ifra koed med rele, bryter, ledningnett å lyskastere å alt ditta der, e må bare makke me til å koble opp :oops:

Skrevet

eksamen, tentamen, jobb, å alt *** på en gang :evil:

meeen, er knappe 4 uker til oppkjøring, å 2 juni braker det løst i garasja hjemme, da skal alt innkjøpt til biln på :P

Grøftelys, m liste, m fanger, m skjørt, også lakke noe eksos stuss å litt smotteri, lurer på å ta av hengerfeste oxo å bestille me m-tech bakfanger, men har fortsatt båten jeg og en kompis renoverte i sommer som var, så tror hengerfeste blir på. noen som er interesert i ei strøken dromedille? :P

bare ring 99155778:D

motor, 1992 modell ca mener jeg, går helt fint, med 4 bladers propell,der er 15 hk på den. båten er nylakkert, og alt utstyr er nytt, fenderlist, nypoppet skrog i rustfritt, ny kontrollboks, ratt, rattpumpe, styrekabel, gass gear kabel, eneste som er igjen, er toftene, noe som jeg holder på med i garajsa akkurat no, derfor også biln ikke er der enda.

motor kan du se her:

ns82ly5pexfe5ye1h1dv.jpg

pe2fifwvkcoy29weoyht.jpg

noe om biln da siden det tross alt er bimmers dette her:D

har fått lakka tinga mine, etter en good del ventetid, menmenm d blei til slutt, å fargen va heilt perf.

0oluma157q2s6pe1czxz.jpg

over å ut for denne gang, kommer mer når d nærma seg juni:D

Skrevet

har fårøvrig et lite problem med min brors bimme, e46 stasjonvogn, i førerdøren kommer det vann under døren, ukkurat med stoffet på innsiden av døren heilt nede med dørken ifra overgang ifra dør og pakning,døren ligger helt intil så skjønner ikke heilt logikken i dette, så det blir ei pøte på teppet inni biln, er det noen kjente feil som noen vet om? drenering til takluke eller lignendes?

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...