haybimmsen Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 nyvaska bil, med 1 polert skjerm:P (var for kalt for resten) måtte knipse noe bilde med tlf:P snakket med lakkerer igjen, å over påske no skal e få ferdig m-techen, e lei av å vente egentlig:P
Eksos Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 For kaldt å polere når du har garasje? Heldig du som har det ;P Hvem lakkerer da? Tok jo temmelig lang tid...
haybimmsen Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 For kaldt å polere når du har garasje? Heldig du som har det ;P Hvem lakkerer da? Tok jo temmelig lang tid... D tok så lang tid før d tørka får hver gang:p D e skolen min som skal lakke det, så e må ikke forvente så masse på tidsbruk, men dem va ferdig å grunne, så no når vi kommer hjem ifra påskeferie skulle an lakke det låfte an:))
haybimmsen Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Ny front snart da? Jepp:))) E får front å sideskjlrt på tirsdag håpe d e rett fargenyanse:)) lurte på om du hadde villa hjulpe me med å montere sideskjlrta mine?
Eksos Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Haha, mine falt av første gangen, så tror ikke det er så lurt Litt knapt med tid også Men smør på tec7 øvers på sideskjørta, det som ligger inntill karosseriet, bruk klemmer for å få det tight.. Når du har gjort dette tar du skruer fremme og bake i hjulhusa, og noen under
haybimmsen Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Haha, mine falt av første gangen, så tror ikke det er så lurt Litt knapt med tid også Men smør på tec7 øvers på sideskjørta, det som ligger inntill karosseriet, bruk klemmer for å få det tight.. Når du har gjort dette tar du skruer fremme og bake i hjulhusa, og noen under Okei:p så e burde ikke bore opp alle dessa hulla da eller? bare lim i overkant å dissa skruane under å i enden bake?)
Eksos Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Det er jalla-måten, om du har skikkelige saker er nok det det beste Siden du har originale fikk du kanskje med en mal? Har ikke vert borti det der enda, jeg hadde ikke mal osv. så gjorde det på best mulig måte..
haybimmsen Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Har ekte m tech ja:p med boremala ja:p må se ka e skal gjør:p
die4e| Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 I min 320 UTEN grøft lå det kabler klare så det var bare å smukke rett på, bryter var også klart Kanskje det er det på din også? viss ikke må du vel bare lage deg en bryter, hent strøm fra + uttaket i mottorommet eller noe?
haybimmsen Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 I min 320 UTEN grøft lå det kabler klare så det var bare å smukke rett på, bryter var også klart Kanskje det er det på din også? viss ikke må du vel bare lage deg en bryter, hent strøm fra + uttaket i mottorommet eller noe? d er det som er så synd, der er bare bryter til tåkelusa bake, å der ligger heller ikke noe ledningnett klare, så e kjøpte får ei stund siden et montering kit ifra koed med rele, bryter, ledningnett å lyskastere å alt ditta der, e må bare makke me til å koble opp
haybimmsen Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 eksamen, tentamen, jobb, å alt *** på en gang meeen, er knappe 4 uker til oppkjøring, å 2 juni braker det løst i garasja hjemme, da skal alt innkjøpt til biln på Grøftelys, m liste, m fanger, m skjørt, også lakke noe eksos stuss å litt smotteri, lurer på å ta av hengerfeste oxo å bestille me m-tech bakfanger, men har fortsatt båten jeg og en kompis renoverte i sommer som var, så tror hengerfeste blir på. noen som er interesert i ei strøken dromedille? bare ring 99155778:D motor, 1992 modell ca mener jeg, går helt fint, med 4 bladers propell,der er 15 hk på den. båten er nylakkert, og alt utstyr er nytt, fenderlist, nypoppet skrog i rustfritt, ny kontrollboks, ratt, rattpumpe, styrekabel, gass gear kabel, eneste som er igjen, er toftene, noe som jeg holder på med i garajsa akkurat no, derfor også biln ikke er der enda. motor kan du se her: noe om biln da siden det tross alt er bimmers dette her:D har fått lakka tinga mine, etter en good del ventetid, menmenm d blei til slutt, å fargen va heilt perf. over å ut for denne gang, kommer mer når d nærma seg juni:D
haybimmsen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 har fårøvrig et lite problem med min brors bimme, e46 stasjonvogn, i førerdøren kommer det vann under døren, ukkurat med stoffet på innsiden av døren heilt nede med dørken ifra overgang ifra dør og pakning,døren ligger helt intil så skjønner ikke heilt logikken i dette, så det blir ei pøte på teppet inni biln, er det noen kjente feil som noen vet om? drenering til takluke eller lignendes?
haybimmsen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 da er problem fiksa, å båt er solgt, bynne å komme seg, har fått ekstranøkkel oxo no, 769 kroner takk. men e vell ein "billig" forsikring !
haybimmsen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 montert front, å holder på å montera sideskjørt... skal koble ferdig grøftelysa oxo snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå