Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nett kjøpt meg en 00 320D, og har lurt litt på chip til den. Noken som har erfaring med dette, og eventuelt tips til kor eg kan få tak i ein god chip? Reknar med det er mange "jalla" chipper ute å går ;)

Kom gjerne med innspel på forbruk før/etter, gode/negative erfaringer, ulemper/fordeler osv.

Takker for svar :)

Skrevet

Rettet.

Dette er smak og behag + pris.

Min effekt økte med over 30% til en pris av kr.2.500,- og er meget fornøyd med det.

Skrevet

Ville GÅTT (på norsk) for en omprogrammering.. aldri powerboks. De er ustabile og gjør ikke så mye godt for motoren. Ta heller kontakt med e34_525tds så hør om han har tid til å ta bilen din når han kommer tilbake neste år. ;) Han lager et skuddsikkert program til motoren og du slipper å bekymre deg i ettertid.

Skrevet

Hallå hallå,

Jag driver med chipning i Sverige och har gjort många 320d och 330d både i Sverige och i Norge :)

Går bra skicka mig PM om någon har frågor kring dessa chipningar och även frågor på pris och så!

Jag tycker både 320d och 330d är tacksamma att chippa då det känns som att man får en helt annan typ av motor efteråt.

Jag gör kundanpassade program så kan göra ett "snällt" program för dem som vill ha lite extra och även värstingprogram för dem som vill ha mycket eller tex har större turbo och så.

Mvh//

A.Fekzen

• 1 month later...
Skrevet

Hei.

Vi leverer digital boks fra Speedhawk i Tyskland, produktet har en microprosessor som styrer verdiene. Dette er et helt nytt produkt, og vi legger inn et spesielt utviklet program for din motor i boksen. Denne kan også flyttes over hvis man kjøper neste bil med commonrail motor, da du legger inn nytt program fra oss enkelt via egen pc. Produktet leveres med fjernkontroll for og skru av/på boksen.

Vi har montert på en del 320D, og kundene er veldig fornøyd. Se www.speedhawk.com, og du vil se din effektøkning i hk og nm.

Mvh

Kenneth Olsen

Tel: 400 50 555

Mail: post@speedhawk.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...