Gå til innhold

83 GMC G20 Selges Hurtig!

Stene89
 Share

Anbefalte innlegg

Må selge unna gamle russebilen da den står i veien for brøytemannskapet. Noe er det å gjøre, men ikke no store inngrep etter hva jeg har erfart.

Den har rulla sine 560tusen km men starter å går så fort den har fått litt strøm. Sitter lastebil endestuss på doningen som gir en meget ålreit låt når du fyrer av.

Som sagt, må bort. alle forslag over 5000,- blir vurdert! tlf: 47667816

Kan også selges med aggregat og anlegg.

0pr3pzube7npbmf6eb69.jpg

73wrgupw732fmnux5h1a.jpg

k590r0kxv011as863bxi.jpg

cgbvjk1vr3y77etcbb2y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Mnja, vår bil av samme type (vandura 3500 = g30 riktig nok) starta på første forsøk etter 2mnd + stillestående ute i fjor vinter :) Var vel 10-15 minus på tidspunktet..

Men sleng den ut på autodb.. til den prisen der går den sikkert fort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har kommet frem til at batteriene har nåd sine siste timer i denne bilen, trengs å gå over ledninger å bytte batterier. bilen går for 5000 el bud kjappt. står bare å tar plass, å har ikke tid eller lyst til å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være mulig å skaffe vinterdekk til den ja. ikke no skyldig avgifter, for å være sikker skal jeg sjekke det opp. Startet den opp nå rett før det ble beinkaldt, tok ikke mange forsøka til før den startet heller. Men dagen etter startet den ikke pga strøm (nok en gang) så allerede da var batteria kaputto trur jeg.

løp å kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...