Stene89 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Må selge unna gamle russebilen da den står i veien for brøytemannskapet. Noe er det å gjøre, men ikke no store inngrep etter hva jeg har erfart. Den har rulla sine 560tusen km men starter å går så fort den har fått litt strøm. Sitter lastebil endestuss på doningen som gir en meget ålreit låt når du fyrer av. Som sagt, må bort. alle forslag over 5000,- blir vurdert! tlf: 47667816 Kan også selges med aggregat og anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen_e36 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 disel? og mye feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 har du bilde innvendig? Finnes det vinterdekk til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Har bilde innvendig, stolene er skrudd opp for å gå over festene men ligger i bilen. vinterdekk er det ikke pr. idag. men det kan jeg se om jeg får fått tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 pris ved kjapp handel da? Har vinterdekk sjøl, men mangler felger legge de på. Du skrur i stoler før evnt henting? 350 bensin det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Dette er en 6.2 Diesel, å pris ligger nå på 12tusen. dette med anlegg og aggregat. løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 uten annlegget og agregat da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen_e30 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 du kan faen ikke selge noe som ikke starter da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Er vel ingen stor hemmelighet att en gammal Diesel som har stått lenge er vanskelig få liv i når det er så kaldt som nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Mnja, vår bil av samme type (vandura 3500 = g30 riktig nok) starta på første forsøk etter 2mnd + stillestående ute i fjor vinter Var vel 10-15 minus på tidspunktet.. Men sleng den ut på autodb.. til den prisen der går den sikkert fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 har kommet frem til at batteriene har nåd sine siste timer i denne bilen, trengs å gå over ledninger å bytte batterier. bilen går for 5000 el bud kjappt. står bare å tar plass, å har ikke tid eller lyst til å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 du kan faen ikke selge noe som ikke starter da?? Kan selge hva faen jeg vil jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Mulig og skaffe vinterdekk??Noen skyldige avgifter på den??lenge siden den e starta opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Kan være mulig å skaffe vinterdekk til den ja. ikke no skyldig avgifter, for å være sikker skal jeg sjekke det opp. Startet den opp nå rett før det ble beinkaldt, tok ikke mange forsøka til før den startet heller. Men dagen etter startet den ikke pga strøm (nok en gang) så allerede da var batteria kaputto trur jeg. løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 bittelittle christmas bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå