Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med peoples choice :)

Om du ikke har skaffa motor til 745en, så er nok motoren som sto i den bilen der før er til salgs etterhvert, den nærmer seg vel ferdigmontert tror jeg..

Takk for d du :) Angrer nå på at i dro heim så tidlig! :( Å he du original motoren?? Pris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men en kompis av meg har den, går utifra dette er et tomt karosseri du har kjøpt av Vidar :)

Kan sende deg mobilnummeret til han med motoren på PM jeg, så får du høre hvordan det står til :)

Kjøpt tån vidar ja:) okey takk :D Vøre kjekt og hatt original motoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en uke der jeg nesten ikje ha rørt sveisa aparatet :( Mista litt motet når d dukka opp meir og meir rust.. men no e d bare dempertårnet og hull inn i hjulhuset inn i bilen, litt i front kasett og traversfesta igjen så ska d ikje vara masse og Finne! begyner og se litt i enden sjøl om d siste tårnet va litt verre enn i trudde. men alt årdna c t slutt! :D

Når d gjelds 745en e d mulig i ha fått kjøpt den originale motoren som sto i den før. ska sta og sjå på den neste uke og regna med d bli handel :wink: Da bli d og få inn motor og få den på eu kontroll:) Senkesett og BBS 17" :D

a2dfq52b018508x6mo4q.jpg

2cyds095iwbcs0j9rn6u.jpg

inda55i24jv9ju9qtfm8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...