Bmweee Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 garasjemat i den Formel posen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hehe ja i fe så bra arbeidslyst når i spis kraftfoor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Såg du va oppe å styra når i kjørte forbi, tenkte svinge nedom på tur heim, men da va du dratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 åja.. e nå bære og komme en tur en dag vis i e der:) I dag begynte i på andre sida. å off der va d ikje fint! va en del verre der enn andre sida:( men d bli vell etter en del tima med Esaben bilder kommer senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 viewtopic.php?f=9&t=184515&start=135 Gratulera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Peoples choice, wow!! Det er gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Gratulerer med peoples choice Om du ikke har skaffa motor til 745en, så er nok motoren som sto i den bilen der før er til salgs etterhvert, den nærmer seg vel ferdigmontert tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Gratulerer med peoples choice Om du ikke har skaffa motor til 745en, så er nok motoren som sto i den bilen der før er til salgs etterhvert, den nærmer seg vel ferdigmontert tror jeg.. Takk for d du Angrer nå på at i dro heim så tidlig! Å he du original motoren?? Pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Nei, men en kompis av meg har den, går utifra dette er et tomt karosseri du har kjøpt av Vidar Kan sende deg mobilnummeret til han med motoren på PM jeg, så får du høre hvordan det står til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Nei, men en kompis av meg har den, går utifra dette er et tomt karosseri du har kjøpt av Vidar Kan sende deg mobilnummeret til han med motoren på PM jeg, så får du høre hvordan det står til Kjøpt tån vidar ja:) okey takk Vøre kjekt og hatt original motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Her er noen bilder fra treffet:) Fikk pokalen i posten i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Hatt en uke der jeg nesten ikje ha rørt sveisa aparatet Mista litt motet når d dukka opp meir og meir rust.. men no e d bare dempertårnet og hull inn i hjulhuset inn i bilen, litt i front kasett og traversfesta igjen så ska d ikje vara masse og Finne! begyner og se litt i enden sjøl om d siste tårnet va litt verre enn i trudde. men alt årdna c t slutt! Når d gjelds 745en e d mulig i ha fått kjøpt den originale motoren som sto i den før. ska sta og sjå på den neste uke og regna med d bli handel Da bli d og få inn motor og få den på eu kontroll:) Senkesett og BBS 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 tøft, vill kunne selv d med rustsveis egentlig:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Kun en ting og jær da.. begyne;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Kun en ting og jær da.. begyne;) hehe hehe, sant så sant, må kjøpe me et skikkelig prosjekt bil da:P åsså skikkelig sveis:P ka slags rep plate bruka du når du erstatta stålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå