Mjørgen Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Tengte jeg skulle få inn motoren i kveld men ble så seint før d ble begynt at jeg får prøve til igjen i morgen Fikk montert på kassa og div på motor og montert motorfestet på bilen og tatt av panseret. så fikk gjort litt... Alt tar så mye lengere tid enn planlagt! hehe.. så slik står den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 det blir bra, ser fin ut i kromen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Ja e jævlig bra i kromen! Untatt høyre hjørne foran:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 I morgen skal jeg opp i litt god tid og få inn motoren:-D så håper jeg på å få litt tid på mandagskvelden og da blir det oppstart vis det ikke dukker opp noe uventet;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Liker meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Fin samling med biler Du har vel ikke E12 gulvtrekk og dørtrekk i sort til overs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Takk før det du:-) Har i blått i god stand men d sorte skal jeg Ha selv:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Da er motoren, mellomaksel og gir på plass! Men mangler selfølgelig 2 banjo skruer! en på servopumpa og en på girkassa.. Typisk når en må skru sammen det noen andre har demontert! iriterende at han jeg kjøpte motoren av ikke har noe system på skruene.. Men jeg får stikke innom på Tess å høre i morgen:) så har jeg ikke olje kjøler til bilen så jeg tengte og bruke en jeg har til en m535 men der må jeg bygge om slangene. Men d blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Har gjort litt i dag også.. Men får ikke start på motoren! den får bensin men ikke gnist fe sjå litt meir på d i mårrå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Lei no! får ikke start på motoren på 7arn.. er så kjedelig å bruke time på time og ikke komme lengere. Skal få hjelp av en dyktig kar no som ska prøve og få tak i noe koblingsjema så det blir mulig og feilsøke litt lettere Ha vert så hælig og fått fyr på grom vogna!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Har ledningsnettet vært klippa? Hater når det skjer! Feilsøking suger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Ja nåkkå har vert gjort tidligere ser i.. men den gikk jo for under ett år sia og ingenting i ledningsnettet e rørt sia så e nåkkå rart ja e nåkkå dritt! Men sikkert bare en fille ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Bli dyrt og sitte på ebay om kvelden æu! Kom over strøkne originale M teck sidesjørt og Bagarsjelokk spoiler til m535i Måtte bare kjøpe! Kjekt og ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Syke syke mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå