Mjørgen Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Takk for d du:-) ja hadde vøre artig og fått fyr på den:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Du har ikkje bytta om på tenningsmodulen og den bosch(alu boksen) hjerna da? Og er dei skikkelig jorda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Du har ikkje bytta om på tenningsmodulen og den bosch(alu boksen) hjerna da? Og er dei skikkelig jorda? Nei kontakten e sånn at d ikje går ann og sette feil:-) så alt d ska være i orden... Men ledningsnettet er ikke bra, så jeg må nåkk gå igjennom ledningsnettet skikkelig eller skifte d ut.. Skal se mere på den en kveld jeg får tid:-) Må prøve og få sveist ferdig e12en snart også. Har kjøpt meg 3 nye (brukte) dører til den og et panser. Så godt som rustfritt! Stått på en tørr låve i over 20 år:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Da blir d en liten update her:) 745: Har nå Fått tak i en kar som sender meg nytt(brukt) ledningsnett med alle bokser og hjerner i neste uke så da håper jeg på at d blir oppstart på 7arn. Har også hentet den på jobb og fraktet den til verkstedet der e12en står. så det blir og få ryddet litt en av de nermeste dagene sånn at jeg får plass til 745en der Rust sveising blir på begynt etter at e12en er ferdig sveiset! e12: Den har ikke blitt rørt på flere måneder nå! Så etter at 7arn starter blir den satt litt til side så jeg for sveiset ferdig rusta på e12en Er litt i tenkeboksen ang Motor som skal inn i den. snakket om tidligere at jeg ville ha m5 3,6 l. men vi får se:) Driver og tenker litt på og skaffe meg en V8 M5 motor og ha inn men da må jeg selge 745en først. Tror ikke det er mange e12 i verden med den motoren.. men vi får se! Har en liten drøm Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 E12 med e39 v8??? Oohh det hadde virkelig vært rått:) paserte åndalsnes igår hadde vært morro å sett på bilene dine en dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 E12 med e39 v8??? Oohh det hadde virkelig vært rått:) paserte åndalsnes igår hadde vært morro å sett på bilene dine en dag:) Ja e litt på tanken men me fe sjå.. Bli en del jobb så bli d dyrt så me fer du med tia ka som sjer:-) original motoren ska inn att etter i har lakka motor rommet uansett før den ska på eu neste år.. Men vøre artig og bygd nåkkå ingen andre har:-D Ja du må bare sei fra så ska du få komme å sjå ikje så masse å sjå no men.. Begyne og ligne på bil att:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Ser på åndalsnes nå men du er vell på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Ser på åndalsnes nå men du er vell på jobb.. Hmm sitt på sykehuset med sykt barn og kjøm ikje heim før i mårrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Uff uff ikke alvorlig håper jeg.. Ska gi lyd neste gang jeg drar forbi jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Ho e bare 3 uke gammal så har ho feber. Men går bedre nå så d går godt.. Ja du må bare si ifra:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Så lita ja får nesten gratulere da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Digger planene , spesielt det om V8 M5 i E12n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Så lita ja får nesten gratulere da:) Takk for d du:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Digger planene , spesielt det om V8 M5 i E12n Ja har en drøm om å få til d:-) men blir en del jobb så vi får se med tiden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå